Visszatérnek a dedikált álláshirdetések a Facebookra
Aki fehérgalléros munka után nézelődik, annak a LinkedIn általában megkerülhetetlen hirdetési felület, ám a Microsoft platformja nem passzol minden állástípushoz, amit jó érzékkel ismert fel a világ legnagyobb közösségi szolgáltatása, a Facebook, amikor 2017-ben útjára indította az álláshirdetéseket a platformon.
Hogy aztán öt évvel később az egészet lekapcsolja, majd most, nyolc év múlva újra elérhetővé tegye - egyelőre az Egyesült Államokban.

Az AI produktivitás mértékegysége: a jó nagy kérdőjel A fejlesztői produktivitás mérése az őskor óta foglalkoztatja az emberiséget, a téma az AI miatt pedig újra reneszánszát éli.
Az álláshirdetések most a Marketplace-en belül találhatók egy külön erre a célra létrejött menüpontban, emellett a cégek is tudnak kitenni ilyen hirdetést a saját oldalukon, illetve egyes csoportok számára is megjelenhet az opció.
A hirdetéseknek természetesen itt is meg kell felelniük a Facebook használati elveinek, vagyis a felnőtt szolgáltatások és a drog tabu, és valamiért babysittereket sem lehet toborozni ilyen módon a közösségi oldalon.
Ezt a hirdetési formát a tapasztalatok szerint általában idény jellegű vagy alkalmi munkák során használták korábban előszeretettel a Meta platformján, várhatóan ez most sem lesz másként - a hirdetések feladása alapvetően ingyenes, de a Facebook természetesen lehetőséget biztosít a hirdetésként való kiemelésre is.
Via The Verge.