Végre egy komoly statisztika arról, hányan viszik magukkal a mobilt a wc-re
Az internethasználati szokások elemezgetése és kutatása a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) egyik kedvenc időtöltése a piacszabályozás és az olyan, alapvetően meglehetősen nehezen PR-esíthető folyamatok mellett, mint mondjuk egy ötéves spektrumstratégia kialakítása. A hatóság számára tavaly év végén a Kantar-Hoffmann végzett grandiózus, 15000 fős mintán végzett kutatást, amiből aztán tényleg minden kiderül a hazai internetezőkről.

Az AI és a nagy full-full-stack trend Az AI farvizén számos új informatikai munkakör születik, vagy már ismert munkák kapnak új nevet és vele extra elvárásokat is.
Így többek között persze az is, hogy ha már eljutott valaki oda, hogy mobillal internetezik (ezzel egyébként a teljes minta 71%-a volt így), akkor mindezt hol teszi:
A sort a három örök mobilbogarászó közeg vezeti, azaz a tömegközlekedés, a tévézés és a sorban állás, de kiderül egyebek mellett az is, hogy a magyarok kb. 45%-a rendszeresen magával viszi a mobilját a wc-re is, de tízből kb. egy felhasználó a színházban vagy a templomban is kísértésbe esik, 8% pedig még akkor is mobilozik, ha kísértésbe ejtette valaki, amit bizonyos intim tettek követtek.