Rendkívül büszke George-ra az Erste
Az AI és a nagy full-full-stack trend Az AI farvizén számos új informatikai munkakör születik, vagy már ismert munkák kapnak új nevet és vele extra elvárásokat is.
Az Erste Bank magyarországi lakossági ügyfelei idén február óta használhatják George-ot. Indulása óta okostelefonján már több mint 400 ezer ügyfél lépett be legalább egyszer sikeresen a platformra, és közülük közel 333 ezren havonta legalább egyszer használták azt. A belépések mintegy tizedében az ügyfelek felkeresik a George Store-t (ez jelenleg a legmagasabb arány az Erste Csoporton belül), ahol egyebek mellett további számlákat tudnak nyitni, online igényelhetnek hitelkártyát és személyi kölcsönt, betétet tudnak lekötni, illetve állampapírt és befektetési jegyet vásárolhatnak – ismertette Bek-Balla László, az Erste Bank contact center és digitális csatornák igazgatója.
Bár a közlemény erről érthető módon nem tesz említést, a magyarországi ügyfelek számára visszalépést is jelentett George. A korábbi netbankhoz és mobilapphoz képest ugyanis több funkció (pl. ideiglenes kártyalimitek beállítása) hiányzik a szolgáltatásból, amit így jelenleg csak a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül lehet elérni. Az Erste Bank szerint ugyanakkor a folyamatos frissítések révén George havonta kap új funkciókat. Februári magyarországi indulása óta a platform hazai kínálata számos fejlesztéssel gyarapodott, elindult például az úgynevezett Watchdog, amelyben a telefonra sms-ek helyett push értesítés érkezik a különféle tranzakciókról, számlaforgalomról. A fejlesztések nyáron sem állnak le: George hamarosan a Google Pay-jel bővül, így az androidos mobilokkal rendelkező ügyfelek is élhetnek az egyszerű mobilfizetés lehetőségével.