AR-rel és minijátékokkal toldja meg hirdetéseit a Facebook

Az Instagramról ismert feleletválasztós reklámok is eljutnak a hírfolyamba.

Új interaktív hirdetésformátumok bukkannak fel hamarosan a Facebookon: a vállalat bejelentette, az Instagramról már ismert feleletválasztós hirdetések már a Facebook hírfolyamában is feltűnnek, továbbá az eddig kísérleti fázisban lévő AR reklámok is nyílt béta szakaszba érnek. Végül de nem utolsó sorban a minijátékként működő hirdetések hozzáférhetőségét is kiterjeszti a cég, azt már nem csak a játékfejlesztők, de bármilyen érdeklődő vállalat igénybe veheti.

fbads

Mi történik egy mobilappal a születése után? Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy ingyenes appmenedzsment meetuppal és egy 30 órás képzéssel.

Utóbbi formátum, azaz reklámokba ágyazott játékok jelenleg csak nagyon rövid játékmeneteknek biztosítanak teret, ez ugyanakkor a vállalat szerint a későbbiekben változhat, így a jövőben számos új játékmód is feltűnhet a közösségi oldal hirdetéseiben. A vállalat szerint a hirdetési megoldások nem osztanak meg a felhasználó azonosítására alkalmas adatokat a hirdetőkkel. A Facebook reklámstratégiával kapcsolatos terveiről a jövő héten rajtoló Advertising Week konferencián további részletek is kiderülnek majd.

a címlapról

Hirdetés

Mi történik egy mobilappal a születése után?

2020. február 28. 07:40

Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy ingyenes appmenedzsment meetuppal és egy 30 órás képzéssel. A store-ban való megjelenés az igazi munka kezdete: mérés, mérés, mérés, adat, felhasználói visszajelzések kezelése, ASO, monetizálás, marketing... és így tovább.