Kitalált valamit a Google a szponzorált találatok elrejtésére
Több kontrollt ad a Google a felhasználók kezébe a keresőben listázott hirdetések felett, mely frissítés már világszerte élesbe lépett desktopos felületen és mobilon egyaránt, észrevételünk szerint a magyar internetezőknél is. A keresőcég lépése azért érdekes, mert míg láthatóbbá teszi a keresési találatok közt megjelenő hirdetéseket, lehetőséget ad az elrejtésükre is.
Elvárásháború, generalista forradalom, senioruralom Változik a toborzás, az interjúzás és az elvárások is. Az IT munkaerőpiac nagyon keresi az új egyensúlyi állapotát.
A reklámok így kevésbé ékelődnek be organikusan, külön címkézéssel a releváns találatok közé, helyette a lista tetején kapnak helyet tömbösítve. A legfeljebb négy hirdetést tartalmazó blokk alján lehet látni a „Szponzorált találatok elrejtése” gombot, mely összecsukja a panelt, utána az internező már csak az algritmus által rangsorolt találatokat láthatja.
Az AI összefoglalók az új panel bevezetése után is kiemelt helyet kapnak az elem fölött vagy alatt elhelyezve, és a Google kiemelte, hogy a változtatás az összes hirdetésre érvényes lesz kivétel nélkül.
Via 9to5Google.