Szerző: Koi Tamás

2022. február 3. 11:26

"Még vidámabb" versengést ígér a Yettel

A verseny sokféle lehet, például kemény, öldöklő, kiélezett, illetve a magyar mobilpiacon a lakossági ügyfelek közmegegyezése szerint nem létező - a Yettel viszont máshogy látja.

A Telenor Yettellé avanzsálása javában zajlik Magyarországon és a két további érintett régiós piacon, a névváltás kellős közepén lévő cég ennek részeként elárasztotta a legkülönfélébb felületeket kampányaival, melyek a márkaimázshoz igazodóan többségében a fiatalokat szólítják meg.

Égbe révedő informatikusok: az Időkép-sztori

Mi fán terem az előrejelzés, hogy milyen infrastruktúra dolgozik az Időkép alatt, mi várható a deep learning modellek térnyerésével?

Égbe révedő informatikusok: az Időkép-sztori Mi fán terem az előrejelzés, hogy milyen infrastruktúra dolgozik az Időkép alatt, mi várható a deep learning modellek térnyerésével?

A profi marketingesek tudják jól, hogy egy ilyen márkaváltás alaposan megkeverheti a paklit és akár újra is oszthatja a lapokat egy-egy piacon, bár a magyar távközlés pont nem ilyen terület (vagyis eddig nem ilyen volt). Legalábbis senki nem dőlt a kardjába vagy váltott azonnali hatállyal szolgáltatót, amikor a Westelből Telekom lett vagy éppen a Pannonból Telenor, és valószínűleg így lesz ez most is, azaz a Yettel debütálását követően is folytatódik a "vidám versengés" a 20-as, 30-as és 70-es számok "szívéért", vagyis az előfizetőkért (micsoda költői kép!).

Azért hogy senki ne dőlhessen hahotázva hátra a versenytársak közül, arról valószínűleg igyekszik majd gondoskodni az új márkával felvértezett 20-as szolgáltató, mely március 1-jével terítheti ki legújabb ütőkártyáit, miután a rebranding folyamat minden téren lezárult.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról