A videók szüneteltetésekor is reklámokat mutat a YouTube
A reklámblokkolókkal való leszámolás és szigorúbb retorziók mellett a YouTube egyre bátrabban kísérletezik és vezet be újabb hirdetési formátumokat. Leginkább az okostévék felhasználói nem fognak örülni a cég legújabb ötletének, de természetesen senki más sem: reklámok jönnek a videók szüneteltetésekor megjelenő képernyőre. Ezt még májusban jelentette be a cég, tehát már jó ideje teszteli, de hamarosan szélesebb körben is látható válik, legalábbis erre utal, hogy egyre többen szembesülnek vele.
Az AI és a nagy full-full-stack trend Az AI farvizén számos új informatikai munkakör születik, vagy már ismert munkák kapnak új nevet és vele extra elvárásokat is.
A felhasználói visszajelzések szerint szüneteltetéskor az éppen nézett tartalom kisebb méretre csökken, és a képernyő jobb oldalán jelenik meg egy képes formátumú hirdetés, ami szerencsére az elvetés gombbal elrejthető. Amennyiben a felhasználó figyelmét felkeltette adott szolgáltatás, a hirdetésre kattintva átirányítást kap a hirdetők oldalára.
A cég szerint egyébként a szüneteltetés közbeni hirdetések előnye, hogy kevésbé idegesítőek, mert alapvetően nem szakítják meg a lejátszási élményt.