Szerző: Koi Tamás

2020. november 18. 14:29

Rövidesen más reklámokat játszik majd be a YouTube a háttérhallgatóknak

Új lehetőséget biztosít a reklámozók számára a YouTube annak érdekében, hogy a videós platformot valójában zenehallgatásra vagy podcasthallgatásra (háttérhallgatásra) használó fogyasztókat is hatékonyan el tudják érni.

Rövidesen új reklámformátummal jelentkezik a világ legnagyobb videostreaming-platformja, a YouTube, mely ezzel leginkább azoknak a reklámozóknak kedvez, akik a rendszert kizárólag audiofogyasztásra használó felhasználókat hatékonyan kívánják elérni. Vagyis jellemzően azokról a felhasználókról van szó, akik tipikusan zenehallgatásra netán podcastek hallgatására használják a YouTube-ot - az ő esetükben a hagyományos reklámposztok sok esetben teljesen funkciójukat veszíthetik.

Mindent vivő munkahelyek

Mindig voltak olyan informatikai munkahelyek, melyek nagyon jól fekszenek az önéletrajzban.

Mindent vivő munkahelyek Mindig voltak olyan informatikai munkahelyek, melyek nagyon jól fekszenek az önéletrajzban.

Márpedig rengeteg fogyasztóról van szó, akik a statisztikák szerint sok időt is töltenek a háttérhallgatással: a YouTube-ot elsősorban zenehallgatásra használó felhasználók több mint fele naponta tíz percet tölt ezzel a tevékenységgel - ezt az időszakot a jövőben 15 másodperces, a rádióreklámokhoz hasonló snittek szakítanák meg adott esetben.

Természetesen az audioreklámok során is megjelenik majd képi tartalom a lejátszófelületen, de ezek vagy állóképek lesznek vagy csupán egyszerű animációk. A YouTube emellett a jobban targetálható reklámok érdekében bevezeti a "dinamikus zenei listák" rendszert is, melybe műfajok alapján sorolják be a döntően zenei tartalmat közvetítő csatornákat.

a címlapról

METAVERSE

0

Átalakítja a Meta a Reality Labs-t

2024. június 19. 12:00

Két fő egységre osztotta a Meta a virtuálisvalóság-fejlesztésekkel foglalkozó Reality Labs-t, ami elbocsátásokat is hoz magával.