Szerző: Koi Tamás

2020. augusztus 24. 14:28

Ilyen a tényleg olcsó mobiladat

Vannak a világnak olyan tájai, ahol a mobil adatforgalom - több okból fakadóan - töredékébe kerül az európainak, köztük a magyarnak. Íme egy szemléletes példa.

India az egyik legnagyobb mobilpiac a világon, a szolgáltatási kör, illetve az előfizetői bázis bővülése pedig többek közt annak köszönhető, hogy a helyi operátorok mindenféle kreatív marketingakciókkal próbálják fogyasztásra bírni az ügyfeleket. Mint látható, minden szempontból.

Égbe révedő informatikusok: az Időkép-sztori

Mi fán terem az előrejelzés, hogy milyen infrastruktúra dolgozik az Időkép alatt, mi várható a deep learning modellek térnyerésével?

Égbe révedő informatikusok: az Időkép-sztori Mi fán terem az előrejelzés, hogy milyen infrastruktúra dolgozik az Időkép alatt, mi várható a deep learning modellek térnyerésével?

Itt van például az egyik népszerű helyi chipsmárka, az Uncle Chipps és az Airtel közös akciója, ahol egy zacskó chips elfogyasztása 2 GB-tal gazdagíthatja az előfizető adatkeretét. Az ehhez hasonló, az FMCG szektorral összefogva kiötölt akciók egyébként rendkívül népszerűnek számítanak Indiában, de Magyarországon is lehetett már találkozni hasonlóval, ahol az egyik kólamárka adott 500 MB-nyi adatot a dobozos üdítő vásárlóinak.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról