:

Szerző: Koi Tamás

2024. november 28. 10:02

Egyre szorosabb a streaming és a tévé kapcsolata a Telekomnál

Immár a harmadik nagy nemzetközi, havi előfizetéses streaming tartalomszolgáltatóval kötött viszonteladói szerződést a Magyar Telekom, mely a Max és a Netflix után mostantól a Skyshowtime-hozzáférést is értékesít ügyfelei számára.

Elsőként a Magyar Telekommal kötött hazánkban viszonteladói együttműködést a Skyshowtime. A viszonylag fiatal szolgáltató (csupán tavaly februárban jelent meg hazánkban) immár a harmadik olyan nagy nemzetközi SVOD-téka, melyet a Telekom különböző csomagajánlatokban elérhetővé tesz ügyfelei számára.

A Skyshowtime Standard előfizetés a Telekom TV L és IPTV L lineáris előfizetésekkel összekapcsolva érkezett meg a szolgáltató kínálatába, kissé zavarba ejtő módon ugyanazon az áron, mint a Netflix és Max SVOD-tékával megtoldott csomag. Az SVOD-előfizetést tartalmazó díjcsomaggal a Standard előfizetést kapja meg az ügyfél, ami önállóan előfizetve havi 2799 forintba kerül - ennél egyébként jelenleg van jobb promóciós ajánlata a Skyshowtime-nak, mely most féláron, havi 1999 kínálja a 4K felbontást és magasabb letöltési korlátot biztosító Prémium díjcsomagot.

A csomagajánlatra előfizetők két vadonatúj SkyShowtime lineáris csatornát, a SkyShowtime 1 és SkyShowtime 2-t is elérhetik a kínálatban.

tvremote.jpg

Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod

Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.

Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.

Ezzel a Skyshowtime-mal kötött megállapodás szinte egy az egyben a Max, illetve annak elődje, az HBO (GO) mintáját követi, a távközlési szolgáltatók és a streamingszolgáltatók kapcsolata az HBO lineáris csatornák tartalmainak on-demand hozzáférésének biztosításával kezdődött hosszú évekkel ezelőtt.

2020-ban a Vodafone hazánkban elsőként csapott a Netflix kezébe egy az egész cégcsoportra kiterjedő viszonteladói megállapodás részeként, a Telekomnál pedig idén áprilisban jelent meg a Netflix disztribúció a tévés és mobilos díjcsomagok részeként.

A lineáris tévés tartalmat kínáló távközlési szolgáltatók, de akár a mobilszolgáltatók is egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek az utóbbi időszakban arra, hogy a lassan teret vesztő lineáris mellet a folyamatosan erősödő, bővülő on-demand tartalomkínálathoz is hozzáférést biztosítsanak, azaz az előfizető velük kössön szerződést függetlenül attól, hogy milyen tartalmat nézne a nagyképernyőn.

A cégek ennek érdekében a szolgáltatások műszaki hátterét is igyekeznek felzárkóztatni főleg frontend oldalon, így a Telekom TV például már streaming tartalmat is megjelenít az ajánlójában, hasonlóan a Vodafone TV-ből nemrég One TV-re átavanzsált tévés platformhoz, mely rövidesen a 4iG összes tévés ügyfelét kiszolgálja majd.

Eleged van az eltérő környezetekből és az inkonzisztens build eredményekből? Frusztrál, hogy órákat kell töltened új fejlesztői környezetek beállításával? Többek között erről is szó lesz az AWS hazai online meetup-sorozatának negyedik, december 12-i állomásán.

a címlapról