Szerző: Asztalos Olivér

2021. szeptember 7. 14:03

Megjelennek a fizetős tartalmak a Twitteren

Néhány más közösségi oldalhoz hasonlóan a Twitter is kipróbálja az előfizetéses modellt.

Az első körben csak néhány tartalomgyártó számára elérhető Super Follow funkcióval havidíjért cserébe exkluzív posztokat kaphatnak majd a twitterezők. A lehetőségre június óta jelentkezhetnek a tartalomgyártók, amelyek közül a közösségi oldal üzemeltetői választották ki a kezdőcsapatot. Amennyiben a Twitter jóváhagyta a jelentkezést, a tartalomgyártóknak lehetőségük van meghatározni, hogy mekkora havidíjért cserébe kínálják majd elzárt posztjaikat. A lehetséges összeget három fokozatban határozta meg a Twitter, így felhasználóként 3, 5, vagy 10 dollárt kérhetnek tartalomgyártók.

Toxikus vezetők szivárványa

Az IT munkakörülményeket, a munkahelyi kultúrát alapjaiban határozzák meg a vezetők, főleg ha még toxikusak is.

Toxikus vezetők szivárványa Az IT munkakörülményeket, a munkahelyi kultúrát alapjaiban határozzák meg a vezetők, főleg ha még toxikusak is.

Az első körben olyan fiókok monetizálhatják egyes tartalmaikat, mint például a @MakeupforWOC, amely személyre szabott bőrápolási tanácsokat ígér. Josiah Johnson (@KingJosiah54) mélyreható sportelemzésekkel igyekszik előfizetőket szerezni, @tarotbybronx pedig asztrológiát, kártyajóslást, illetve intuitív gyógyulási tanácsokat oszt majd a spiritualitás szerelmeseinek. A Twitterezők kiválaszthatják majd, hogy mely fiók/fiókok elzárt tartalmaihoz szeretnének hozzáférni, az előfizetést pedig bármikor megszüntethetik. A posztok mellé jobb, zártabb kommunikáció is ígér az oldal, így privát(abb) körben lehet megvitatni a felmerülő kérdéseket, észrevételeket.

super_follow

A közösségi oldal azt ígéri, hogy mindezek mellé idővel a Spaces funkciót (hangalapú chat), valamint az exkluzív hírlevelek lehetőségét is beépíti. Utóbbihoz még az év elején vásárolták fel az egyik legismertebb amerikai hírlevélkezelő rendszert, a Revue-t. A Twitter akkor azzal magyarázta lépését, hogy a technológiának hála a fióktulajdonosok majd könnyebben el tudják juttatni tartalmaikat a követőknek.

A Twitter látszólag óvatosan áll a tartalomgyártókat célzó, a fogyasztók számára fizetős funkciók bevezetéséhet, a "fizetős tweet" fogalma ugyanis sok felhasználóban kelthet rossz érzéseket. Ahogy a Facebook esetében, úgy a Twitternél is időről-időre felröppen a régi hoax, mely azzal riogat, hogy a közösségi oldal használata fizetős lesz.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról