Indul a kézműves eMAG Marketplace
Kézművesek és kisiparosok számára nyújt kedvező feltételekkel értékesítési felületet az eMAG új programja a Gazdasági Versenyhivatal felé tett vállalások részeként.
Értékesíts hazait az eMAG-on! névvel új programot indított útjára a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég, a romániai tulajdonosi gyökerekkel rendelkező eMAG. A program része annak a megállapodásnak, melyet idén májusban a Gazdasági Versenyhivatallal (GVH) kötött a cég a versenytanács egy eljárásának lezárásaként.
A vállalat által kiadott sajtóközlemény szerint az eMAG a programmal kifejezetten a magyarországi kisvállalkozások és egyéni vállalkozók tevékenységét kívánja támogatni, emellett alapítványok és non-profit szervezetek számára is új lehetőséget biztosít az e-kereskedő a termékek online értékesítésére.
A programhoz kapcsolódó non-profit szervezetek, alapítványok, számára az eMAG időkorlátozás nélkül 0 százalék jutalékkal (tehát jutalékmentesen) történő értékesítésre ad lehetőséget az eMAG Marketplace-en, amely az egyik legnagyobb magyar online értékesítési platform.
Az AI és a nagy full-full-stack trend Az AI farvizén számos új informatikai munkakör születik, vagy már ismert munkák kapnak új nevet és vele extra elvárásokat is.
Az évi nettó 100 millió forintnál kisebb árbevételű, magyarországi székhelyű, itthon termékeket előállító vállalkozások a Marketplace-hez való csatlakozás utáni első 3 hónapban értékesíthetnek a Marketplace-en jutalékmentesen, ezt követően 50 százalékos kedvezményt kapnak a termékeladások utáni jutalékból mindaddig, amíg teljesülnek rájuk a programban való részvétel feltételei.
A csatlakozni kívánó szervezetek kapcsán elvárás, hogy kizárólag Magyarország területén állítsák elő termékeiket, továbbá képesek legyenek ezek sorozatgyártására is. Ugyanakkor ez utóbbi esetében kisebb termelési ütem is elegendő - így például kézműves termékek előállítói is részesei lehetnek a programnak..
A cégnél ez a második kompenzációs vállalás a 200 millió forintos büntetés kiszabását is előíró GVH-s határozatra válaszul. A vállalat a májusi határozat keltezését megelőző 12 hónapban vásárlóknak júniusban összesen mintegy egymilliárd forint értékben osztott ki 3000 Ft összegű kuponokat, a mostani vállalás pedig a cég korábbi közleménye szerint mintegy 2,88 milliárd forint értéket képvisel. Hogy a most induló program értékét pontosan milyen metódus alapján számolta ki az eMAG, azt nem részletezi a közlemény.