Szerző: HIRDETÉS

2015. december 2. 14:45

„Ötletgyáros” otthoni okos alkalmazással lép piacra az E.ON

Ötletgyűjtő és -küldő mobilalkalmazással bővíti okostelefonon is elérhetővé tett Otthonangyal szolgáltatását az E.ON. Az energiaszolgáltató új ötletbörze applikációjával napi szinten menedzselhetőek az otthoni projektek, legyen szó a közelgő karácsonyi ünnepek megszervezéséről, ajándékbeszerzésről vagy akár egy komplett lakásfelújításról.

A háztartási vészhelyzetek − csőtörés, gázszivárgás, csatornadugulás, áramproblémák − elhárítására kidolgozott E.ON Otthonangyal assistance szolgáltatásai online felületen már jó ideje hozzáférhetőek. Az energiaszolgáltató a változó ügyféligényeket figyelembe véve fejlesztette ki ennek mobil applikációját is, amely november végétől érhető el.

Az ingyenes okostelefonos alkalmazást egy egyedi ötletgyűjtő és ötletküldő applikációval együtt dobja piacra. Az applikáció napi szinten segíthet a különféle otthoni projektek megszervezésében, a kisebb-nagyobb lakásfelújításokhoz, családi eseményekhez, akár a karácsonyi ünnepek előkészítéséhez kapcsolódó, hosszabb időt igénybe vevő szervezések, vásárlások menedzselésében.

Az alkalmazásban össze lehet gyűjteni a menet közben felmerült ötleteket, a tervezett vásárlásokhoz kapcsolódó árajánlatokat, illetve a már megvalósult beszerzéseket. A feljegyzésekhez fotók is csatolhatók, az elmentett ötleteket pedig csoportokba lehet rendezni. Az applikáció lehetővé teszi azt is, hogy az ötleteket megosszuk a családtagokkal, ismerősökkel. Az alkalmazás nemcsak abban segít, hogy megtaláljuk a legkedvezőbb vásárlási lehetőségeket, hanem az egyedi „Lepj meg!” funkcióval  jelezhetjük is, hogy ünnepi alkalmakkor ténylegesen milyen ajándéknak örülnénk a legjobban. Ezzel elkerülhetőek lehetnek a „nemszeretem, felesleges” meglepetések.

Az applikáció okostelefonos közvetlen hozzáférést nyújt az E.ON Otthonangyal assistance szolgáltatásaihoz is. Ha az ügyfél aktív felhasználó, az alkalmazáson keresztül is bejelentheti a háztartási vészhelyzetet, a rendszer azonnal riasztja az Otthonangyal központot. Az E.ON ügyfelei a mobil applikáción keresztül akár csatlakozhatnak is a szóban forgó szolgáltatásokhoz.

Az applikáció első körben Android operációs rendszerű okostelefonokra tölthető le, de az E.ON tervezi, hogy az a másik két gyakran használt platformon, iOS-en és Windows Phone-on is mihamarabb elérhető lesz.

Get it on Google Play

A későbbiekben különböző fejlesztések is várhatóak, úgymint az E.ON Otthonangyal szolgáltatások mobilon keresztül történő fizetése, valamint cloud technológia bevonásával az ötletek felhőben történő tárolása és megosztása.

Bővebb információ: http://www.eon.hu/otthonangyal/applikacio

[Az E.ON Energiaszolgáltató Kft. megbízásából készített anyag.]

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról