Szerző: HIRDETÉS

2015. november 23. 16:55

Magyar projektekben a legújabb SAP technológiák

Több nagy technológiaváltást is végrehajtott az SAP az elmúlt időszakban. Az ennek nyomán született új termékek közül a Hana alapú S4 integrált vállalatirányítási (ERP) rendszer, illetve a Hybris e-commerce és CRM-megoldás bevezetését már meg is kezdte Magyarországon az S&T.

Az SAP legújabb technológiái közül az S&T Magyarország kettőt is bevezet Magyarországon a következő hónapokban. Az informatikai tanácsadó cég a német szoftveróriás hazai partnereként két projekt keretében egy komplett S4 rendszer megvalósítására, valamint a Hybris nevű új ügyfélkapcsolati (CRM) és e-kereskedelmi megoldás bevezetésére nyert el megbízást.

„Az S4 a jövő az SAP-nál, a világon eddig kevesebb, mint száz ilyen ERP-projekt valósult meg. Az általunk elnyert megbízás lesz az első S4-bevezetés Magyarországon” – mutatott rá az üzlet jelentőségére Török György, az S&T SAP üzletágának a vezetője. Hozzátette, az S4 a korábbi R3 integrált vállalatirányítási rendszer következő generációja, ami rugalmas mobileszközös kezelőfelületével jelentős technológiai ugrást jelent a korábbi változathoz képest.

Az S4-gyel az ügyfelek számos gyakorlati előnyhöz juthatnak. Az egyik legfontosabb a költséghatékony üzemeltetés, mert az eddiginél könnyebben lehet hozzá új funkciókat fejleszteni és azokat integrálni. A riportolási folyamatok is nagyot gyorsulnak: Még a nagyon bonyolult jelentések is valósidőben jeleníthetőek meg, így az S4 mellett nincs szükség külön (jellemzően költséges) üzletiintelligencia-alkalmazásra. A rendszer Fiori-alapú, ami szintén új termék az SAP-nál, és használatával az alkalmazások bármilyen mobileszközön elérhetők.

Magyarországon az R3 telepítések magas száma miatt várhatóan kiemelkedő kereslet lesz az S4 iránt, a régi felhasználóknak pedig a webes kezelőfelület komoly ösztönzést adhat a generációváltásra. „Ezért is fontos, hogy a szakembereink már elsajátították az SAP legújabb technológiáival kapcsolatos ismereteket is” – emeli ki az üzletágvezető.

Az S&T stabilan őrzi a pozícióját az SAP-technológiákkal összefüggő üzemeltetés és támogatási szolgáltatások piacán is. Az SAP PCoE auditált minősítéssel rendelkező 50 fős szakértői csapat már több mint 30 ügyféllel áll folyamatos kapcsolatban. A szolgáltatási szintek szerződésenként egyedileg meghatározhatók, és a munka ügyfelekra szabható szolgáltatásmenedzsment-rendszerben zajlik.

[Az S&T Consulting Hungary megbízásából készített anyag.]

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról