Szerző: Hlács Ferenc

2014. március 24. 14:30

Lehúzza a rolót a Twitter Music

Leállítja zenei szolgáltatását a Twitter, miután az nem felelt meg a vállalat hozzá fűzött várakozásainak. A #Music-hoz tartozó iOS alkalmazást már törölték is az App Store-ból, a vállalat ugyanakkor nem zárta ki, hogy később újra próbálkozik a területen.

Bezárja kapuit a Twitter #Music nevű zenei szolgáltatása, miután nagyjából egy éves működése alatt nem sikerült megfelelő felhasználói bázist felépítenie. A hozzá tartozó appot a vállalat már törölte az iOS alkalmazásboltjából, április 18-án pedig végleg lehúzza a rolót, így a már telepített példányok sem működnek majd tovább.

A szolgáltatást a Twitter által 2012-ben felvásárolt We Are Hunted névre hallgató zenei kereső csapata segítségével hozták létre tavaly áprilisban. A cég eredetileg online adatbázisok alapján határozta meg, hogy az emberek éppen mit hallgatnak, majd ezek alapján személyre szabott ajánlásokat készített - a közösségi oldal is ezt a tapasztalatot akarta kamatoztatni. A #Music egy újfajta megközelítést alkalmazott, javaslatait arra építette, hogy az adott felhasználók körében mennyire felkapottak az egyes előadók. A felület ráadásul Spotify, Rdio, iTunes Radio és Vine integrációval is kiegészült, amelyek éppen legnépszerűbb tartalmait külön zenei hírfolyamban jelenítette meg.

Toxikus vezetők szivárványa

Az IT munkakörülményeket, a munkahelyi kultúrát alapjaiban határozzák meg a vezetők, főleg ha még toxikusak is.

Toxikus vezetők szivárványa Az IT munkakörülményeket, a munkahelyi kultúrát alapjaiban határozzák meg a vezetők, főleg ha még toxikusak is.

A próbálkozás eredetileg ígéretesnek tűnt, még az App Store top 200-as listájába sem sikerült bekerülnie, többek között a rosszul megtervezett felhasználói felület és a sok, jórészt már bevált alternatív alkalmazás miatt. Az app befulladására tehát egy ideje már számítani lehetett, főleg miután az iOS app fejlesztését már hónapokkal ezelőtt leállították - úgy látszik olyan versenyzők mellett, mint az Apple a Google vagy a már említett Spotify, a vállalat elgondolása kevésnek bizonyult. A Twitter szerint ugyanakkor ezzel nem búcsúznak el végleg a zenei szolgáltatásoktól, és folytatják a kísérletezést a területen.

A közösségi oldal a #Music bezárásával párhuzamosan egy új funkció tesztüzemét is megkezdte, amely egyelőre csak maroknyi felhasználó számára érhető el: a vállalat számlálót helyez az egyes tweetek alá, így látható lesz, hogy azokat hányan olvasták el. A Twitter így valószínűleg minél aktívabb tweetelésre próbál ösztönözni, arra építve, hogy az emberek aktívabbak lesznek majd, ha látják, hogy posztjaik mennyire népszerűek - bár kevés olvasó esetén ez akár ellentétes hatást is kiválthat.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról