Szerző: HIRDETÉS

2009. szeptember 7. 12:58

Az üzenet, amit mindenki elolvas: mi a titok?

Naponta számtalan üzenettel bombáznak bennünket a legkülönbözőbb cégek. Mitől függ, hogy értékeljük a kapott információkat vagy bosszankodva figyelmen kívül hagyjuk őket? Vannak, akik biztosra mennek, ha az ügyfeleikről van szó. Megmutatjuk, hogyan!

Akár postai küldeményt, akár e-mail-t kapunk kéretlenül, komoly esély van rá, hogy olvasatlanul, automatikusan a kukában landol. Egy tipikus e-mail kampány esetében a címzettek negyede-tizede nyitja csak meg a levelet! Hiszen ami mindenkinek szól, az valójában nem szól senkinek.

Ehhez képest egy személyre szabott SMS-üzenet, amely a címzettet valóban érintő információkat közvetít - kikerülhetetlen. Jó időben és első kézből értesülni például egy nagyszabású koncertre szóló jegyelővételi lehetőségről, a kedvenc éttermünk aktuális kedvezményeiről vagy egy fontos megbeszélés megváltozott időpontjáról, helyszínéről.

\

Nem csoda, hogy egyre több olyan cég és intézmény érdeklődik a tömeges SMS-küldés iránt, amely számára létfontosságú az ügyfelek, vendégek vagy a közönség azonnali és hatékony tájékoztatása. Az egyre komplexebb igényeket felmérve a T-Mobile és T-Systems megújította óránként több ezer SMS küldésére alkalmas rendszerét, a Webes Tömeges SMS szolgáltatást, amely immár a weben is elérhető, kiegészítő szoftver telepítése nélkül.

A rendszer új funkciókkal is kiegészült: az SMS-ek paraméterezhetők, testre szabhatók, emellett időzítés is lehetséges. Az első lehetőség még személyesebb kommunikációt tesz lehetővé – szerepelhet az üzenetben például a címzett neve, vagy előkészíthetjük az üzeneteket egy akció hétvégi indulásához stb. A megfelelő időzítés élőbbé, dinamikusabbá teheti cégünk kapcsolattartását – anélkül, hogy valamelyik kollégának a tökéletes időzítési pillanatban le kellene nyomnia a \"Küldés\" gombot.

TIPP: Ide kattintva elérheti a szolgáltatás demóverzióját,  mellyel ingyenesen és kockázat nélkül kipróbálhatja a tömeges sms-küldést – kockázat nélkül, hiszen ezúton az sms-ek végül nem kerülnek kiküldésre.

[A T-Systems megbízásából készített anyag]

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról