Mellékleteink: HUP | Gamekapocs
Keres

Oracle Support a proaktív támogatás jegyében

Bodnár Ádám, 2003. szeptember 09. 20:05
Ez a cikk több évvel ezelőtt születetett, ezért előfordulhat, hogy a tartalma már elavult.
Frissebb anyagokat találhatsz a keresőnk segítségével:

hirdetés

Az Oracle Support eBusiness modellje az internet nyújtotta előnyöket kiaknázva az Oracle MetaLink segítségével nyújt világszínvonalú ügyfélszolgálatot, mely mellett felhasználói számára biztosítja a felhalmozott ismeret és tudásanyag mindenkori elérhetőségét bárhol, bármikor a világon.

Az Oracle Support eBusiness modellje az internet nyújtotta előnyöket kiaknázva az Oracle MetaLink segítségével nyújt világszínvonalú ügyfélszolgálatot, mely mellett felhasználói számára biztosítja a felhalmozott ismeret és tudásanyag mindenkori elérhetőségét bárhol, bármikor a világon.

Az Oracle internetes támogató rendszere, a Metalink -- az év minden napján 24 órában elérhető és a felhasználói szükségletek szerint személyre szabható -- a szakmai tudásbázis proaktív használatának elsődleges eszköze és egyben a felmerült problémák bejelentésére, nyomonkövetésére is szolgál.

A MetaLink révén az Oracle termékeiről és támogatási megoldásairól a felhasználói igények szerint friss információk szerezhetők; megtekinthetők a technikai dokumentációk, a tervezett verzióváltások, a Certify-mátrix-ok (az engedélyezett kombinációk listája és az egyes termékek és verziók ajánlott vagy kötelező javításainak listája); hozzáférhetők a már bevált, bizonyított megoldások, az interaktív technikai fórumok, szoftverjavítások; illetve személyre szabott tájékoztatók kérhetők elektronikus levélben.

A proaktív támogatás másik fontos eszköze az Oracle Direct Connect (ODC), melynek alkalmazásával a felhasználó és az Oracle Support közötti közvetlen biztonságos kapcsolaton keresztül az Oracle támogató mérnökei számára, az ügyfél által ellenőrzött on-line távoli hozzáférést nyújt, a problémák hatékony feltárásához és megoldásához.

Sztenderd támogatási szolgáltatásaink két szinten (Szoftver Update és Termék Támogatás) biztosítják az ismertetett eszközök globális használatát.

A problémák elkerülése, a nem várt üzemszünetek valószínűségének minimalizálása azonban legfőképpen azzal biztosítható, ha a rendszerek állapota, teljesítménye, a végrehajtott technikai változtatások szisztematikus ellenőrzés alatt állnak, a tárolóhelyek monitorozása, a helyes mentés és helyreállítás megoldott és a verzióváltások megfelelően előkészítettek.

Folyamatos üzemű, kritikus rendszerek esetében különösen fontos az említett tevékenységek, eljárások megfelelő kivitelezése. A proaktív támogatás eme magasabb szintjét nyújtja az Oracle az "Advanced Product Support" (APS) szolgáltatás csomag keretén belül azon ügyfelek számára, akik maximális figyelmet, személyes kapcsolatot igényelnek kritikus rendszereik bevezetéséhez, ill. azok működtetéséhez.

Az Oracle Hungary megbízásából készített anyag

Facebook
Adatvédelmi okokból az adott hír megosztása előtt mindig aktiválnod kell a gombot! Ezzel a megoldással harmadik fél nem tudja nyomon követni a tevékenységedet a HWSW-n, ez pedig közös érdekünk.