Szerző: Dömös Zsuzsanna

2015. június 11. 15:55

Alkalmazásmenedzsmentben is felvásárlással erősít a Microsoft

Megszerezte a BlueStripe Software-t a Microsoft: a megvásárolt cég által fejlesztett, alkalmazások láthatóságát és kezelhetőségét segítő menedzsment technológiát a későbbiekben olyan saját felhős szolgáltatásaiba építi be a cég, mint a System Center vagy az Operation Management Suite.

A Microsoft újra akvizícióval visz új kompetenciát a vállalatba, a mára jól bevált acqui-hire (a céget nem csak a fejlesztéseiért, de szakembereiért is felvásároló) stratégiát folytatva. A cég megszerezte a BlueStripe Software-t, melynek alkalmazásmenedzsment-technológiáját a későbbiekben olyan saját termékeibe építi be, mint a System Center és az Operation Management Suite (OMS). A Microsoft legutóbbi bejelentéseit látva nyilvánvaló, hogy a cég a hibrid felhős megoldásaira helyezi idén a hangsúlyt.

A BlueStripe Software egy 2007-ben alapított, mindössze 25 fős cég, mely a kezdetek óta alkalmazáskezelő megoldások fejlesztésén dolgozik. A  BlueStripe megoldása az elosztott alkalmazások nyomon követésében, elemzésében és hibaelhárításában segít a heterogén operációs rendszerekben és felhős környezetben. Az elosztott alkalmazások struktúrájának feltérképezésével az alkalmazások frissítésében is segít a modernebb platformra váltással, majd felhőbe migrálásával. A BlueStripe-ot eddig is számos ügyfél használta kiegészítőként a Microsoft System Centerhez, így a két megoldás már bizonyítottan jól működik együtt.

Égbe révedő informatikusok: az Időkép-sztori

Mi fán terem az előrejelzés, hogy milyen infrastruktúra dolgozik az Időkép alatt, mi várható a deep learning modellek térnyerésével?

Égbe révedő informatikusok: az Időkép-sztori Mi fán terem az előrejelzés, hogy milyen infrastruktúra dolgozik az Időkép alatt, mi várható a deep learning modellek térnyerésével?

A felvásárlás után a Microsoft megszünteti a céget és termékeinek árusítását is befejezi, bár az eddigi ügyfelek részére a teljes beolvasztásig továbbra is terméktámogatást fog nyújtani. Az üzlet pénzügyi részleteket nem hozták nyilvánosságra - a TechCrunch befektetési adatbázisa szerint a BlueStripe alapítása óta 13,5 millió dollár tőkét vont be három befektetési körben.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról