Szerző: sammer

2001. május 17. 18:13

Az Ubi Soft szerezte meg a korábban Microsoft felügyelet alá tartozó Loose Cannon és a Conquest: Frontier Wars játékokat

Hónapokig tartó hontalanság után a Loose Cannon és a Conquest: Frontier Wars

Hónapokig tartó hontalanság után a Loose Cannon és a Conquest: Frontier Wars játékok új otthonra találtak az Ubi Soft Entertainment-nél. A cég nemrég jelentette be, hogy a Digital Anvil által készített játékokat be fogja mutatni az E3-on ezen a héten. Mindkét játék eredetileg a Digital Anvil fejlesztésében készült, mely céget Chris Robert alapította, a népszerű Wing Commander sorozat készítője. Miután a Microsoft felvásárolta a Digital Anvil-t, úgy döntött, hogy lemond a két fejlesztés alatt lévő játékról, és más projektekre osztotta be a team tagjait.

A Loose Cannon fejlesztését az Ubi Soft fogja befejezni az észak-carolinai Sinister Games stúdiójában. Az akció-kaland játék kiadását 2002 elejére tervezi. A Conquest: Frontier Wars játékot a Fever Pitch Studios fogja befejezni, az a fejlesztő team, amit a játék eredeti kitalálója: Eric Peterson alapított, és őszre tervezik a játék kiadását. A GameSpot készített egy interjút Petersonnal:

GameSpot: Megváltozott a játék azóta, hogy utoljára láttuk? Úgy hallottuk, hogy a játék már majdnem készen volt, amikor a Microsoft dobta.

Eric Peterson: A játék felismerhetetlenül megváltozott. Azért lett ejtve a játék, mert a Microsoft ragaszkodott a múlt év karácsonyi kidáshoz, de ahhoz, hogy erre az időpontra meg tudjuk csinálni rengeteg részt és fontos lehetőséget kellett volna kihagynunk a végleges változatból, amik egyébként a játék sikerét garatálnák. Ha ezek nélkül jelent volna meg, az sem a fejlesztőknek, sem a kiadó Microsoftnak nem lett volna jó, ezért az MS inkább lemondott a játékról.

GS: Tudnál mondani néhány szót a Fever Pitch Studios-ról?

EP: A Fever Pitch Studios egy új cég kifejezetten azért létrehozva, hogy befejezzük a Conquest-et, és első osztályú játékokat készítsünk különböző játékos platformokra. Jelenleg az eredeti Conquest csapat kulcsemberei alkotják a stúdiót. Mindannyian egy kis fejlesztő cégben szerettünk volna dolgozni, ahol sokkal nagyobb szabadságot kapunk az alkotáshoz mint egyébként. A nagy cégek biztonságban dolgozhatnak, de korlátozva van a fejlesztők kreativitása a kiadók különböző követelményei által, hogy biztosan jól jövedelmező termék legyen az eredmény. Mi emiatt még nem izgulunk ...egyenlőre.

GS: Ha megjelenik a Conquest, mivel fogtok foglalkozni?

EP: Jelenleg a Conquest-en és a Conquest Vyrius kiegészítő csomagon dolgozunk. Ha a Conquest eladási száma jól alakul, akkor valószínűleg belevágunk majd a Conquest 2-be a jövőben. Közben megbeszéléseket folytatunk más cégekkel is a további lehetőségekről a Fever Pitch Studios játékainak jövőjéről.

GS: Van még valami, amit el szeretnél mondani?

EP: Hamarosan elkészülünk a játék játszható demójával, és reménykedve várjuk, hogy fogadja majd a játékos tábor. A demóban a teljes technikai fejlődési lehetőség, egy négyjátékos, és egy véletlen-pályagenerátor kap helyet. Tartalmazza majd az internetes játék lehetőségeit is, hogy itt is kipróbálhassák a játékosok, mire képes a Conquest.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról