:

Szerző: Vörös Péter

2001. február 16. 13:00

Az Intel megkezdi a Pentium 4 reklámkampányát

[CNET] A kampány hétfőn indul, három TV-s hirdetéssel. A kampányra szánt összeg 300 millió $. A TV-s hirdetésekben a kísérleti színházas társaság, a Blue Man Group játssza a főszerepet azt bemutatva, hogy a csoport milyen előrelépést ért el művészi téren a 4-es szám kapcsán, amit természetesen a hirdetésben összekötnek a Pentium 4-gyel. A chipgyártó óriás online és nyomtatott sajtóban is fog hirdetni az új chippel kapcsolatban.

A Pentium 4-et már november óta szállítja a cég, de akkor úgy határoztak, hogy az ünnepi szezonban a Pentium III chipekre helyezik a hangsúlyt.

Szeptember 15-én, hétfőn ONLINE formátumú, a Kafka alapjaiba bevezető képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

a címlapról

MS

0

Lezárta a Teams-ügyet az EU

2025. szeptember 12. 12:45

A Bizottság elfogadta a Microsoft által tett engedményeket, nincs retorzió az idestova öt éve húzódó eljárás végén.

bango

7

Tartalomautomatával bővül a OneTV

2025. szeptember 12. 09:27

A One tévés platformjába a Bango DVM-jét integrálják, ami jelentős mértékben megkönnyíti az új tartalomszolgáltatások bevezetését.