Szerző: Vörös Péter

2001. február 16. 13:00

Az Intel megkezdi a Pentium 4 reklámkampányát

[CNET] A kampány hétfőn indul, három TV-s hirdetéssel. A kampányra szánt összeg 300 millió $. A TV-s hirdetésekben a kísérleti színházas társaság, a Blue Man Group játssza a főszerepet azt bemutatva, hogy a csoport milyen előrelépést ért el művészi téren a 4-es szám kapcsán, amit természetesen a hirdetésben összekötnek a Pentium 4-gyel. A chipgyártó óriás online és nyomtatott sajtóban is fog hirdetni az új chippel kapcsolatban.

A Pentium 4-et már november óta szállítja a cég, de akkor úgy határoztak, hogy az ünnepi szezonban a Pentium III chipekre helyezik a hangsúlyt.

Derítsd ki, hol tartasz a felhőérettségben a Devertix Cloud Readiness felmérésével, mellyel átfogó képet kaphatsz vállalatod felkészültségéről. Töltsd ki 3 perces, ingyenes felmérőnket!

a címlapról

Hirdetés

Ollé, lesz SYSADMINDAY!

2025. július 2. 03:59

Duna melletti szabadtéri helyszínen, a Budapest Gardenben idén is megrendezzük a hazai Sysadmindayt, az IT-üzemeltetők világnapját. Standup, IT security meetup, kvízek, szakmázás, barátok, még több sörcsap.