Szerző: Vörös Péter

2001. február 16. 13:00

Az Intel megkezdi a Pentium 4 reklámkampányát

[CNET] A kampány hétfőn indul, három TV-s hirdetéssel. A kampányra szánt összeg 300 millió $. A TV-s hirdetésekben a kísérleti színházas társaság, a Blue Man Group játssza a főszerepet azt bemutatva, hogy a csoport milyen előrelépést ért el művészi téren a 4-es szám kapcsán, amit természetesen a hirdetésben összekötnek a Pentium 4-gyel. A chipgyártó óriás online és nyomtatott sajtóban is fog hirdetni az új chippel kapcsolatban.

A Pentium 4-et már november óta szállítja a cég, de akkor úgy határoztak, hogy az ünnepi szezonban a Pentium III chipekre helyezik a hangsúlyt.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról