Szerző: sammer

2001. január 23. 05:09

Első részletek a World Eater hálózati játékról

A World Eater egy kifejezetten hálózati játékra fejlesztett űrben játszódó stratégiai játék amit a Gaterhole készít. A játék egy dinamikusan generált univerzumban játszódik, ahol több száz játékos játszhat egyszerre néhány napos, vagy akár több hétig tartó játékot is.

A fejlesztők szerint a World Eater legfőbb előnye a többi hálózati játékkal szemben éppen az, hogy a technikai lehetőségek nem korlátolják a játékteret és nem függ a dedikált szerverektől. Ehelyett bárki indíthat szervert és adhat otthont egy-egy játéknak, ezzel pedig sokkal több lehetőség nyílik, mintha néhány főszervertől függne az egész.

A World Eater a klasszikus nyersanyag feldolgozáson alapul, ahol bolygókat kell betelepítened, nyersanyagokat kell bányásznod, és új technológiákat kell kifejlesztened, hogy minél jobban ki tudd terjeszteni űr-birodalmadat. A játék a hasonló játékoktól eltérően nem körökre osztott, hanem valós időben játszódik. A végső cél egyszerű: csak egy játékos birodalma maradhat életben.

Bár a World Eater alapvetően egy klasszikus stratégiai játék, néhány helyen teljesen új elemeket tartalmaz, amik elsősorban a hálózati lehetőségek figyelembe vételével lettek kitalálva. Az egyik ilyen újítás az erőviszonyok könnyebb felmérése érdekében született, az űrhajók (amik a játék gerincét képezik) hatékonysága egyenes arányban változik annak méretével, azaz a World Eater-ben nyugodtan mondhatjuk, hogy a méret a lényeg.

További részleteket és képeket a játék hivatalos weboldalán találhatsz.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról