Szerző: Koi Tamás

2011. május 16. 11:31

Átkereszteli szolgáltatáscsomagját a Nokia

Már idén nyáron megkezdődik az a hónapokig tartó névváltási folyamat, melynek során a Nokia fokozatosan kivezeti a piacról a 2007-ben elindított Ovi márkanevet.

A mobiltelefonokban és a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatásokban utazó finn cég hivatalos blogján található információk szerint két hónapon belül megkezdődik a különböző Ovi szolgáltatások átkeresztelése, mely a készülékektől és a szolgáltatás jellegétől függően 2012-ben fejeződik be. Az Ovi márkanév ezután teljesen eltűnik majd, helyét mindenhol a Nokia veszi át.

A döntést Jerri DeVard, a Nokia marketing vezérigazgató-helyettese jelentette be, hozzátéve, hogy a cég egy márkanévvel sikeresebb márkastratégiát folytathat. "Azzal, hogy a szolgáltatásainkat nem kettő, hanem egyetlen márkanév alatt fogjuk össze, még erősebbé tesszük a Nokia márkanevet és egységesítjük a márkastruktúránkat" - jelentette ki a döntés kapcsán DeVard.

Az átkeresztelési folyamat meglehetősen hamar, már júliusban megkezdődik, az ettől az időponttól gyártott Nokia mobilokon már nem szerepel majd az Ovi márkajelzés, sem a dokumentációban, sem a csomagoláson, sem pedig a készüléken futó szoftver(ek) kezelőfelületén. A gyártó szerint a már értékesített Nokia mobilokon az Ovi szoftverek és szolgáltatások jövőbeni frissítésével tűnik el végleg a márkanév.

Jöhet a malware-cunami az iPhone-okra?

Nyílik az iOS, de tényleg annyira veszélyes ez? Annyira azért nem kell félni, elég sok kontroll van még az Apple-nél.

Jöhet a malware-cunami az iPhone-okra? Nyílik az iOS, de tényleg annyira veszélyes ez? Annyira azért nem kell félni, elég sok kontroll van még az Apple-nél.

A Nokia 2007-ben hívta életre az Ovi márkanevet (a szó finnül ajtót jelent) azzal a céllal, hogy az akkor még csak szárnyukat bontogató online szolgáltatásokat egy új brand révén könnyebben eljuttathassa a célközönséghez. A vállalat később a legtöbb saját szolgáltatását, így egyebek mellett a térképszolgáltatást, valamint az online piacteret, illetve az online elérhető szinkronizációs felületet is átkeresztelte, és éppen tavaly augusztusban vonta be a márka ernyője alá az Music Store online zeneáruházat.

A gyártó blogján szereplő információk szerint a folyamat csak a szolgáltatások nevét érinti majd, a szolgáltatáskínálat a jövőben várhatóan nem változik majd.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról