Mellékleteink: HUP | Gamekapocs
Keres

Szervezeti átalakulás a Magyar Telekomnál

Bodnár Ádám, 2007. szeptember 26. 08:30
Ez a cikk több évvel ezelőtt születetett, ezért előfordulhat, hogy a tartalma már elavult.
Frissebb anyagokat találhatsz a keresőnk segítségével:

Teljesen átalakul a Magyar Telekom szervezeti felépítése, amely mostantól az egyes ügyfélszegmensek mentén rendeződik, hogy a lehető leghatékonyabban tudjon működni -- jelentette be a legnagyobb hazai távközlési szolgáltató tegnap. Az új irányítási struktúrát az 2008. január 1-én vezetik be.

[HWSW] Teljesen átalakul a Magyar Telekom szervezeti felépítése, amely mostantól az egyes ügyfélszegmensek mentén rendeződik, hogy a lehető leghatékonyabban tudjon működni -- jelentette be a legnagyobb hazai távközlési szolgáltató tegnap. Az új irányítási struktúrát az 2008. január 1-én vezetik be.

A vállalat közleménye szerint a T-Mobile, T-Com és T-Online márkák és termékek teljes marketing, értékesítési és ügyfélkapcsolati tevékenységét az újonnan létrejövő Lakossági Szolgáltatások Üzletág végzi majd el, amelynek irányításával Winkler Jánost, a T-Mobile eddigi vezetőjét bízta meg a Magyar Telekom. További változás ezen a területen, hogy a T-Online-ból leválik a média- és tartalomsolgáltatási tevékenység, ez januártól a Új Üzleti Területek és Üzletfejlesztési Üzletág fennhatósága alá tartozik majd minden más, nem hozzáférési szolgáltatásokkal együtt. A Simó György vezette üzletág felel majd az új üzleti területek fejlesztéséért és az innovációs tevékenység koordinálásáért is.

A Vállalati Szolgáltatások Üzletág a kiemelt üzleti partnerek (a nagyvállalati ügyfélkör), valamint a kis- és középvállalati ügyfélkör részére nyújt T-Systems márkanév alatt mobil- és vezetékes távközlési, valamint infokommunikációs és rendszerintegrációs szolgáltatásokat, amely magába foglalja a marketing, értékesítési és ügyfélkapcsolati tevékenységeket. A divízió vezetője a Cisco Systemstől érkező Papp István.

Magyar Telekom székház

Amint arról lapunk is beszámolt, a Magyar Telekom anyavállalata, a Deutsche Telekom az év elején új stratégiát hirdetett, amellyel párhuzamosan a márkanevek számát is megnyirbálják, a hazai változások is ezt a trendet követik vélhetően. A DT új marketingkommunikációs stratégiája a jelenlegi márkakavalkádot három brandre redukálja le: az összes lakossági és KKV-knek szóló vezetékes szolgáltatást, beleértve a telefont, az internetet, az IPTV-t is, T-Home néven lehet majd elérni, így a T-Online is megszűnik létezni. A mobilkommunikációs szolgáltatásokat a T-Mobile kínálja majd, míg a nagyvállalati informatikai és kommunikációs szolgáltatásokat a T-Systems öleli fel teljes egészében. Valószínű, hogy ezekre a lépésekre hamarosan Magyarországon is sor kerül.

Facebook
Adatvédelmi okokból az adott hír megosztása előtt mindig aktiválnod kell a gombot! Ezzel a megoldással harmadik fél nem tudja nyomon követni a tevékenységedet a HWSW-n, ez pedig közös érdekünk.