Szerző: castor

2002. július 3. 10:41

Megjelent a magyar fejlesztésű Imperium Galactica 3 demója

A Los Angelesben májusban megrendezett E3 kiállításon a Matrox standján ismét láthatták az érdeklődők a magyar fejlesztésű Imperium Galactica III: Genesis valós idejű taktikai-űrstratégiai játék bemutatóját. A demó változatot a Matrox megbízásából a Mithis Games, a CDV és a Philos Entertainment készítette el: a Matrox többek között az IG3-mal demonstrálta a Parhelia-512 kártya Surround Gaming képességeit.

A Los Angelesben májusban megrendezett E3 kiállításon a Matrox standján ismét láthatták az érdeklődők a magyar fejlesztésű Imperium Galactica III: Genesis valós idejű taktikai-űrstratégiai játék bemutatóját. A demó változatot a Matrox megbízásából a Mithis Games, a CDV és a Philos Entertainment készítette el: a Matrox többek között az IG3-mal demonstrálta a Parhelia-512 kártya Surround Gaming képességeit.

Az új rész, a Genesis mind kivitelezésében, mind irányításában 3D-s, alkalmazkodik a kor elvárásaihoz és a játékosok igényeihez: az első két részhez képest sokkal nagyobb szerepet kapnak az űrcsaták. A Genesis a taktikai játékélményt és a sztorit helyezi középpontba, míg a birodalomépítés és a kolonizáció kevésbé hangsúlyos. A közeljövőben induló történet főhősét a játékos személyesíti meg, az ő életét, az általa vezetett hadiflotta csatáit mutatja be a játék. Mindez küldetésről-küldetésre bontakozik ki, a sokszínűségről pedig párhuzamos mellékszálak gondoskodnak, melyekben új űrhajókat, technológiákat és hősöket szerezhetünk. A játék történetét a népszerű fantasy és sci-fi regényíró, a M.A.G.U.S. és a Codex szerepjátékok megálmodója, Nyulászi Zsolt írta.

Az űrhajók tetszés szerint felszerelhetők, sőt a már meglévőket is át tudunk építeni az űrdokkokban. A különböző fegyverek, pajzsok, hajtóművek és egyéb kiegészítők csata közben is láthatóak a hajótesten, működésüket egyéni animációk és effektek kísérik. Az idegen fajokkal vívott csatákban taktikai feladatokat kell megoldanunk, azaz a megfelelő támadó fegyvereket és védelmi berendezéseket a megfelelő pillanatban kell bevetni a megfelelő ellenféllel szemben. Ugyanakkor vannak esetek, amikor a diplomácia célravezetőbb... A csaták mellett nem feledkezhetünk meg a hátországról sem, ahol bolygókat kolonizálunk, és az idegenektől ellesett technológiákkal fejlesztjük flottánkat.

A játék az eredeti tervek szerint az év végén kerül a boltokba, most azonban megérkezett egy 60 MB-os demó verzióra a programból, melyet a Hardwired honlapjáról tölthettek le. Minimum gépigényként egy Celeron 600 MHz-es, 128 MB RAM memóriával, valamint egy jobbfajta 3D kártyával ellátott gépet jelöltek meg a fejlesztők. A szaggatásmentes, élvezetes játékhoz azonban nem árt egy 1 GHz-es processzor és egy GeForce 3 videókártya.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról