Szerző: Koi Tamás

2015. november 23. 15:00

Egy nap alatt felszámolta a papírszerződéseket a Vodafone

Hétfőtől már nem készül papíralapú szerződés a Vodafone boltokban új szerződés kötésekor, ezzel a szolgáltató reményei szerint jóval egyszerűbbé és környezetbarátabbá válhat az ügyintézés az üzletekben. Az ügyfelek eztán e-mailben kapják majd kézhez a szerződéseiket.

Mától a teljes üzlethálózatra kiterjedően új szerződéskötési módot vezet be a Vodafone Magyarország. A cég üzleteiben így mostantól nem készül nyomtatott példány a szolgáltató és az előfizető között létrejött szerződésekről, helyette az ügyfél egy tableten tekintheti át a szerződés szövegét, melyet később elektronikus úton, e-mailben is elküld neki a szolgáltató. A teljes szerződéskötési procedúra a tableten történik, vagyis azon is írja alá a szerződést az ügyfél.

Az új rendszer bevezetésével a szolgáltató reményei szerint mintegy harmadával rövidebbé válhat majd az ügyintézés a boltokban, valamint havi szinten mintegy 740 ezer oldalnyi papír kinyomtatását spórolhatja meg az operátor. A korábbi szerződések első módosítása esetén egy egyoldalas papíralapú módosítás aláírását követően a meglévő Vodafone ügyfelek is azonnal élvezhetik az elektronikus szerződéskötés előnyeit - derül ki a szolgáltató közleményéből.

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak

Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

A ráutaló magatartással történő új szerződéskötési módszer bevezetése annál is inkább indokolt lehet a szolgáltató részéről, mivel az egyre szigorodó hatósági rendelkezések értelmében szerződéskötéskor ma már egyre több dokumentumot kell átadni az ügyfélnek - ám ezt nem kötelező kinyomtatni. A Vodafone mind az aláírt szerződést, mind pedig a szerződési feltételeket elküldi az ügyfél e-mail címére, ha nincs ilyenje, akkor a cég munkatársai segítenek létrehozni egy gmailes vagy hotmailes fiókot - tudtuk meg a Vodafone-tól.

A Vodafone-éhoz hasonló rendszert vezetett be idén nyáron a Magyar Telekom is, ahol a rendszer alapját egy biztonságosan menedzselt, egyedileg konfigurált Samsung tablet nyújtja az üzletekben. A Telekom rendszere többek közt olyan biometriákat is tárol az aláírásról, mint a stylus nyomáspontja, dőlésszöge és a vonalvezetés sebessége, így egy írásszakértő minden kétséget kizáróan ki tudja szűrni a hamisításokat.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról