Szerző: Vörös Péter

2000. szeptember 4. 00:48

A hirdetési bevételekkel kapcsolatos aggodalmak miatt 6%-kal csökkent a Yahoo részvényárfolyama

Pénteken a Yahoo részvényei 7,56$-ral 113,94$-ra estek vissza, ez alkalommal az volt a csökkenés oka, hogy szakértők szerint visszaeshetnek a cég hirdetési bevételei.

Egyes elemzők szerint a hirdetési bevételek azért is csökkenhetnek a Yahoo-nál és a hozzá hasonló népszerű Web-helyeknél, mert kisebb Internetes cégek egyre nagyobb sikerrel próbálják meg elcsábítani a hirdetőket. A Yahoo tavalyi 588,6 millió $-os bevételeinek 70%-át adták a hirdetési bevételek.

A Yahoo-n kívül ez a trend olyan cégeket is érinthet, mint az America Online, az Amazon.com és a Lycos. A cég részvényárfolyama idén már 47%-kal csökkent.

A kraftie a HWSW IT-karrierrel foglalkozó, immár sok tízezer IT szakembert mozgató meetup- és podcast-sorozata. Mostantól pedig már egy hírlevél is! Iratkozz fel Te is, ha szeretnél heti egyszer egy rövid, de értékes karrierfókuszú tartalmat kapni.

a címlapról