HWSW

Bemutatta új kollaborációs portfólióját a Cisco

Piacra lépett egységes kommunikációs, video- és web 2.0-ás platformjával a Cisco, mely új portfóliójában egyesítette a hang-, web- és videoalapú kommunikációt, illetve mobil eszközök használatát biztosító Cisco Unified Communications megoldást, a Cisco Telepresence virtuális tárgyalót valamint a WebEx Connect nevű, web 2.0-s alkalmazásplatformot.

[HWSW] Piacra lépett egységes kommunikációs, video- és web 2.0-ás platformjával a Cisco, mely új portfóliójában egyesítette a hang-, web- és videoalapú kommunikációt, illetve mobil eszközök használatát biztosító Cisco Unified Communications megoldást, a Cisco Telepresence virtuális tárgyalót valamint a WebEx Connect nevű, web 2.0-s alkalmazásplatformot.

Fejlettebb integráció

Jelentős idő- és költségmegtakarítást kínál a vállalati szektor számára a Cisco tegnap bemutatott új kollaborációs portfóliója, melyet úgy alakítottak ki, hogy együttműködjön a szélesebb körökben használt üzleti alkalmazásokkal, így az ügyfélkapcsolat-kezeléshez (CRM) és a vállalatirányításhoz (ERP) használt rendszerekkel, a meglévő informatikai infrastruktúrával és más webes szolgáltatásokkal is. A nyílt architektúrának köszönhetően a Cisco rendszere együttműködési lehetőséget kínál egyebek mellett a Windows és Mac OS-alapú számítógépekkel, illetve a Symbian, BlackBerry és Windows Mobile operációs rendszerekkel ellátott okostelefonokkal.

Cisco Telepresence
Cisco TelePresence: sok időt és energiát spórol

Az új termékportfólió része a 2006-ban bemutatott Cisco Unified Communications rendszer 7.0-s verziója, mely a korábbinál fejlettebb alkalmazásfejlesztési környezetet biztosít, ezzel együtt immár támogatja a Windows Mobile, Symbian és BlackBerry operációs rendszereket futtató mobil eszközöket, valamint erősödött az IBM és Microsoft vállalati platformokkal való integráció is.

Szintén a most bemutatott komplex portfólió része a távoli irodákat összekötő Cisco TelePresence-re épülő TelePresence Expert on Demand szolgáltatás, melynek révén az ügyfelek az ügyfélszolgálat egy teljesen új, a személyes tanácsadásra épülő dimenziójával találkozhatnak. A Cisco TelePresence Expert on Demand a Cisco egységes kommunikációs megoldását és a Cisco Unified Contact Center termékek funkcióit ötvözi a már meglévő, virtuális tárgyalóként működő Cisco TelePresence szolgáltatással. A TelePresence felhasználói így bármelyik megbeszélésre behívhatnak egy szakértőt, vagy akár egyénre szabottan is kérhetnek segítséget a dedikált, ügyféloldali TelePresence végpontokon keresztül.

Web 2.0 az üzletben

A Unified Communications 7.0 és a TelePresence Expert on Demand megoldásokon kívül az új platform része a Cisco WebEx Connect alkalmazásplatform, mely az együttműködésen alapuló üzleti mashup szoftvereket kapcsolja össze és teszi elérhetővé egyetlen munkahelyről. A Cisco WebEx Connect csomagjában számos szabványos alkalmazás is megtalálható, így például a vállalati azonnali üzenetküldés, a csoportmunkahelyek, a dokumentumkezelés, a naptárfunkciók és vitafórumok mind részei lehetnek a rendszernek.

A Cisco új, hálózati együttműködésen alapuló portfóliójából két komponens, a Unified Communications System 7.0 és a TelePresense Expert on Demand már megrendelhető. A WebEx Connect egyelőre csak asztali és webes kliensprogramként érhető el, a mobilkliensek támogatása a a tervek szerint jövő év elején kerül bele a csomagba.

A cikk adatai:
//www.hwsw.hu/hirek/37023/cisco_unified_communications_telepresence_tavmunka_virtualis_iroda.html
Író: Koi Tamás (koi.tamas kukac hwsw.hu)
Dátum: 2008. szeptember 25. 14:46
Rovat: high-tech