:

Szerző: zsozso

2000. április 14. 15:17

Május szamara játékszabály - ma este kezdődik

J Á T É K S Z A B Á L Y

A játék ideológiája: az Internet felhasználók számának robbanásszerű növekedése egy új problémát vet fel, az emberek egymástól való elidegenedését. Munkatársak, legjobb barátok között is megesik nemegyszer, hogy még sosem látták egymást (még én sem találkoztam személyesen az összes hwsw-s szerkesztőtársammal:). Nos, az új játékunk ez ellen próbál tenni valamit. Célunk az Internetes társadalom összehozása egy jó kis játékra, mely a szokással ellentétben most nem a kibertérben zajlik majd…

A játék neve: Május szamara.

A játék lényege: minél hosszabb email lanc létrehozása, vagyis a lehető legtöbb internet felhasználó beszervezése. Ez a következöképpen történik:

1. Minden játékosnak előbb regisztrálnia kell magát. A regisztráció érvénye nem csak erre a játékra korlátozódik, hanem sokrétű.

Hamarosan beindul a minden eddig látottnál használhatóbb és értékesebb fórumunk, mely a kerekasztal nevet viseli majd. A Kerekasztalban csak regisztrált tagok lehetnek – ők a kerekasztal lovagjai -, ezzel próbáljuk meg korlátozni a más fórumokban egyre inkább elharapódzó anonim mocskolódást

Jövő hónapban már a hwsw.hu oly mértékbe testreszabható lesz, hogy ehhez fogható rugalmasságnak a Net-en jelenleg nincs párja.Előkészületben lévő média ajánlatunk akkor lesz igazán komoly és mérvadó, ha a potenciális hirdetők felé egy komoly olvasói statisztikát tudunk felmutatni. A kérdőíven található, helyenként túl bizalmasnak tűnő kérdések minden átlagos közvéleménykutatásban megtalálhatók.


2. Ha ez megtörtént, akkor jön a játék maga. A következö kérdésre kell válaszolni: a játékos új láncot kezd, vagy csatlakozik egy már fejlődőhöz?

Amennyiben csatlakozik, úgy meg kell adni a lánc utolsó tagjának, gyakorlatilag a beszervezőjének személyi igazolvány számát. Csak a lánc utolsó tagjához lehet csatlakozni, tehát minden játekosnak csak 1 tag beléptetésérő kell gondoskodni. Természetesen nem tiltott, hogy a lánc bármelyik tagja segítsen az utolsó tag számára. Ebben annyival tudunk segíteni, hogy minden játékos a lánca végén található játékostárs email címéhez hozzáfér. Minden játékos csak egy lánc tagja lehet es természetesen láncon belül is csak egyszer szerepelhet, ebből következik, hogy csak egyszer regisztrálhat. Láncok egyesitése, vagy átigazolás egy másik – hosszabb - láncba nem lehetséges.

3.Néhány ötlet a játékkal kapcsolatban:

Tapasztalatból tudjuk, hogy jobbnál-jobb szervezkedési fogások lesznek, ennek ellenére mi is ajánlunk néhány “nyeretlen kétéves” megoldást:

  • Mivel az átigazolás utólag nem lehetséges, ezért azt javasoljuk, hogy mindenki jó előre fontolja meg, kihez csatlakozik. Az előzetes szervezkedés nagyon ajánlott, hiszen a hosszabb lánc jobban fizet!
  • Javasoljuk, hogy próbáljátok meg a nagyobb intézmények egy-egy dolgozóját becserkészni. Valószínűleg onnan mindenki beléptethető egyszerre, mert kifizetődőbb egy már létező láncot nyújtani, mint egy vadonat újat elkezdeni.
  • Fórumokban, chat-eken, egyéb internetes party rovatokban ismerkedni, hirdetni nagyon hatékony megoldásnak tűnik
  • Nem feltétlenül javasoljuk azok részvételét, akik május 15-én, vasárnap nem érnek rá. Ha viszont ennek ellenére is játszanának, megtehetik, de a személyi igazolványuk megfelelő oldalainak másolatáról gondoskodniuk kell! Ha ez elmarad, úgy a lánc többi tagját hozzák reménytelen helyzetbe. Természetesen a nyereményösszegből semmiképp sem részesedhetnek, viszont nyertessé tehetnek egy láncot, azaz nyerő emberek lehetnek.


Az a lánc - csapat - a játék nyertese, amely a legtöbb tagot számlalja 2000 május 13-án, pénteken pontosan délben. A nyertes lánc tagjait emailben értesítjük és 2000 május 15-én - vasárnap délben egy játékra invitáljuk – jelenlegi állás szerint - a Nyugati térre, az óra alá. A játékot csak akkor kezdjük el, ha a lánc tagjai hiánytalanul megjelennek (az esetlegesen távolmaradók személyi igazolványa másolatát elfogadjuk), ellenkező esetben egy másik alkalommal már a második leghosszabb lánc tagjaival próbáljuk meg lebonyolitani.

4. Az össznyeremény a nyertes lánc hosszának függvénye:

100-nál rövidebb

Bruttó 100.000 Ft

100-249

Bruttó 200.000 Ft

250-499

Bruttó 300.000 Ft

500-999

Bruttó 400.000 Ft

1000-nél hosszabb

Bruttó 500.000 Ft

 

Amennyiben találunk még szponzort a játékhoz, úgy különdíjakkal bővülhet a kínálat, sőt a fődíj összege is növekedhet.

5. Néhány szó a május 15-i játékról. Mivel a poént nem kívánjuk előre lelőni, csak iránymutatást adunk. 1 vagy néhány feladat lesz. Amennyiben nagyon hosszú lánc nyer, úgy bizonyosan csak egy, mert nem szeretnénk fejetlenséget okozni. A feladat(ok) egyedül és csoportosan is megoldhatók lesznek, természetesen kizárólag a nyertes lánc tagjainak részvételével. Logikus, hogy több játékos összefogásával a nyerési eselyek is megnövekednek, azonban az 1 főre jutó bruttó 500-1000 Ft a teljes lánc összefogására nem kecsegtet. Tehát, meg kell találni az optimális taglétszámú csipet-csapatot! Előszervezkedés itt is lehetséges,. A játékból nyertesen kikerülő (csapat) kapja meg a nyereményt, szükség esetén osztozik egymással. Amennyiben több feladat lesz, úgy előfordulhat, hogy azokat egyesével díjazzuk az össznyeremény felosztásával. A lánc többi tagja az esetlegesen előkerülő vigaszdíjakban még reménykedhet.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 25. 17:04

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.