Szerző: HIRDETÉS

2013. január 6. 17:56

Folytatódik a SES ASTRA magyarországi partnerprogramja

Folytatódik az SES ASTRA magyarországi partnerprogramja, a cég ezúttal is komplett műholdas vevőberendezések értékesítésére keres vállalkozásokat.

A világ egyik legnagyobb műholdas műsorszóró vállalata, a műholdas tévézés európai születésénél és elterjedésénél aktívan bábáskodó SES-ASTRA ma jelenleg több mint 52 távközlési műholddal rendelkezik, melyekkel 258 millió otthonba világszerte több mint 5200 tévécsatornát továbbít a cég, ebből 1300-at HD-ben.

A társaság keleti hosszúság 19,2°-án, geostacionárius pályán elhelyezkedő műholdjai az európai kontinens nagy részére kiterjedően sugároznak havidíj mentes és magyar tartalmakat, melyeket megfelelően beállított vevőegység és parabolatükör segítségével hazánkban is lehet fogni. Ebben a pozícióban helyezkedett el többek közt az Astra 1A, az SES első távközlési műholdja, melyet 1988-ban állított üzembe a társaság. Az első szatellit 16 analóg transzponderrel rendelkezett, amivel pontosan ugyanennyi tévécsatornát lehetett továbbítani - a műhold által közvetített adások számos kelet-európai háztartás számára hozták közelebb a nyugati kultúrát közvetlenül a rendszerváltás után.

Tavaly tavasszal a SES ASTRA az egyik legnagyobb magyar műhold felszerelés forgalmazóval karöltve elindított egy partnerprogramot, melynek célja az volt, hogy a magyar végfelhasználók is tudomást szerezzenek arról, hogy az ASTRA 19.2K pozíciójából több száz ingyenesen fogható SD-, és rengeteg HD-csatornát érhetnek el.

A havidíj mentes konstrukció igénybe vételéhez az ügyfeleknek csak a parabolatükröt vagy a vevőberendezést kellett megvásárolniuk a szerződött partnernél. Az SES a partnerprogram elindításával egy időben kiterjedt kampányba is kezdett Magyarországon, ennek részeként a szerződött partnereket széles körű marketingtámogatásban részesítette. Az új, december elején indult promóció részeként két komplett műholdvevő szettet kínál a vállalat partnerein keresztül a tévézőknek. Az akció részként a szerelő szakemberek ingyen helyezik üzembe a rendszert az első 500 megrendelőnek, ez a beltéri egységek telepítésén túl a parabolaantennák felszerelését és beállítását is tartalmazza.

"A márkaismeret a sikeres piaci jelenlét egyik kulcseleme. Olyasmit kínálunk, amiről sokaknak még mindig nincs igazán tudomása: szabadon fogható TV csatornák százait, a hír- és sportcsatornáktól a mozicsatornákig. Olyan műsorok szerepeltek a kínálatban, mint a nemrég zajlott 2012-es futball EB, vagy a 2012-es londoni olimpia közvetítése. Az idegen nyelvű tv-csatornák mind a nyelvet tanulni vágyóknak, és a Magyarországon élő külföldieknek egyaránt nagyon hasznosak." - nyilatkozta Barbara Uzunowa-Drymer, az Astra kelet-közép-európai marketingigazgatója.

Nem ez ugyanakkor az egyedüli, hasonló kezdeményezés a régióban. Az SES ASTRA legjelentősebb kelet-európai hídfőállásai Csehország és Szlovákia, ahol a cég a Skylinkkel és a CS-Linkkel közösen dolgozott ki programot az értékesítők és partnerek támogatására. Ezeken a piacokon ma mintegy 2,3 millió háztartásban nézik a tévéadásokat az Astra műholdjainak közvetítésével. Lengyelországban hasonló partnerprogramot vezetett be az Astra 2012 júniusában, ott egy év alatt megközelítőleg 400 ezerrel bővült a műholdas elérést használó háztartások száma.

A vállalat jelenlegi magyarországi promóciós kampánya decemberben kezdődött, mondta el Uzunowa-Drymer. Ennek egyik legfontosabb célja, hogy a lehető legtöbb háztartás számára kínáljon egyedi tartalmat a cég, miközben támogatást kínál üzleti partnerei számára. A részletekről az onastra.hu weboldalon tájékozódhatnak az érdeklődők.

[A SES ASTRA megbízásából készített anyag.]

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról