Szerző: Bodnár Ádám

2006. július 17. 14:15

Rangos elismerést kapott bulgáriai projektjéért az AAM

Egyetlen magyar résztvevőként az AAM Vezetői Informatikai Tanácsadó Zrt. is elismerést kapott az idei Constantinus díjátadó gálán. A vezetési és IT-tanácsadókat tömörítő osztrák UBIT által idén negyedik alkalommal odaítélt Constantinus-díj az egyik legrangosabb elismerést jelenti a tanácsadói szakmában, melyre 2006-tól nemzetközi kategóriában az európai tanácsadókat tömörítő FEACO tagjai is pályázhatnak.

[HWSW] Egyetlen magyar résztvevőként az AAM Vezetői Informatikai Tanácsadó Zrt. is elismerést kapott az idei Constantinus díjátadó gálán. A vezetési és IT-tanácsadókat tömörítő osztrák UBIT által idén negyedik alkalommal odaítélt Constantinus-díj az egyik legrangosabb elismerést jelenti a tanácsadói szakmában, melyre 2006-tól nemzetközi kategóriában az európai tanácsadókat tömörítő FEACO tagjai is pályázhatnak.

A június végén Grazban megtartott díjkiosztó gálán most először egy magyar tanácsadó vállalat képviselői is az ünneplő nyertesek közé állhattak: az AAM Bulgáriában végzett munkájának köszönhetően harmadik helyezést ért el. A 2005 januárja és 2006 szeptembere között zajló, tisztán EU-forrásból finanszírozott projekt célja, hogy Bulgáriában is elinduljon az EU áfa-információs rendszere (VIES – VAT Information Exchange System). Ennek implementálása az ország Európai Unióhoz történő csatlakozásának egyik előfeltétele.

A zsűri értékelésében kiemelte, hogy az elszámolási rendszer bevezetése kapcsán nyújtott tanácsadói tevékenységével az AAM nagymértékben elősegítheti Bulgária EU csatlakozását, és a vállalat által megvalósított projekt mintaként szolgálhat a csatlakozni kívánó országok számára. Az AAM számára a díj mellett nagy elismerést jelent az is, hogy a bolgár adminisztráció a projekt első fázisát követően kibővítette a kezdetben is közel 1 millió euró értékű projekt feladatkörét.


A Constantinus díjazottjai

Az AAM 2005-ben elért majd 2 milliárd forintos árbevételének már közel 16 százalékát realizálta külföldön végzett tanácsadói tevékenységből. A nemzetközi terjeszkedés első lépcsőjeként a vállalat Romániában nyitott irodát, de a most elért siker valószínűvé teszi, hogy a vállalat hamarosan Bulgáriában is állandó képviseletet létesít, melynek eredményei hozzájárulhatnak a 2006-ra kitűzött 3,5 milliárdos árbevétel realizálásához.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról