Szerző: Bodnár Ádám

2006. május 29. 16:02

Vállalatirányítással integrált webáruház kis- és középvállalatoknak

A rEVOLUTION Software új webáruház-szoftvert mutatott be kis- és középvállalatok számára. A cseh WebCom fejlesztésében, a Microsoft Dynamics NAV (Navision) vállalatirányítási rendszerhez készült iReady webáruház-szoftver olyan tartalommenedzsment-rendszerrel egybeépített e-kereskedelmi megoldás, amellyel egyaránt kialakítható a cég portálja, B2B vagy B2C webáruháza és Intranet rendszere is.

[HWSW] A rEVOLUTION Software új webáruház-szoftvert mutatott be kis- és középvállalatok számára. A cseh WebCom fejlesztésében, a Microsoft Dynamics NAV (Navision) vállalatirányítási rendszerhez készült iReady webáruház-szoftver olyan tartalommenedzsment-rendszerrel egybeépített e-kereskedelmi megoldás, amellyel egyaránt kialakítható a cég portálja, B2B vagy B2C webáruháza és Intranet rendszere is.

A Navisiönnel integrálva

A megoldás különlegessége, hogy kifejezetten a Microsoft Dynamics-hez készült, így képes kihasználni egy webáruház és egy vállalatirányítási rendszer kapcsolatából adódó minden lehetőséget, de XML formátumban más gyártók ERP-rendszereivel is képes kommunikálni. A rendszer felépítésének köszönhetően a weboldalak karbantartása nagyon egyszerű, a cég alkalmazottainak csupán a Dynamics NAV és az Office kezeléséhez szükséges ismeretekkel kell rendelkezniük. A vállalatirányítási rendszerben létrehozott áruk és azok adatai automatikusan és azonnal megjelennek a webáruházban is. Az arculati elemeket a weben keresztül, az Office eszközöknél megszokott egyszerűséggel lehet átalakítani.

A rendszer nagyrészt előre konfigurált, ugyanakkor lehetőséget ad a speciális igények kielégítésére is. Az iReady árában is a KKV-k lehetőségeihez alkalmazkodik; a webáruház egyes elemei már 2 millió forinttól bevezethetők. A teljes megoldás alapára 4 millió forint, ami speciális, egyedi megoldásokkal kiegészítve akár 10 millió forint is lehet.

Érdemes pályázni

A kis- és középvállalatok számára a vállalatirányítási rendszerek mellett több más informatikai megoldás bevezetéséhez állnak még nyitva GVOP-s pályázatok, melyekből összesen mintegy 3 milliárd forint még nem került elbírálásra. A "Vállalaton belüli elektronikus üzleti rendszerek" keretében kiírt 2,5 milliárd forintból a mai napig 1,6 milliárd forint került kiosztásra, az "Üzleti partnerek közötti e-kapcsolat fejlesztésére" meghirdetett 2,5 milliárd forintra beérkezett 196 pályázatból csak 37 kapott eddig pozitív elbírálást, összesen 400 millió forint értékben.

A 2004-2006-os időszakra kiírt és még oda nem ítélt 3 milliárd forintra elvileg ez év végig lehet pályázni. Ám a beadási határidőt várhatóan a közeljövőben lerövidítik, ezért érdemes a pályázatokat mielőbb beadni. Egy pályázat elkészítésnek ideje jellemzően 3-5 hét, így a most induló projektekből június végére készülhet beadható anyag. Szakértők szerint a rendszerek bevezetéséhez szükséges támogatáshoz csak megfelelően elkészített pályázattal lehet hozzájutni: az adott szakterületen jártas tanácsadó cégek által készített anyagok esetén az elbírálás sikeressége 90 százalék feletti is lehet.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról