:

Szerző: sammer

2001. november 8. 05:43

Az Ion Storm Austin a Havok fejlett fizikai motorját fogja használni készülő Deus Ex 2 és Thief 3 játékaiban

A Havok szoftverfejlesztő cég bejelentette, hogy az Eidos Interactive-hoz tartozó

A Havok szoftverfejlesztő cég bejelentette, hogy az Eidos Interactive-hoz tartozó Ion Storm Austin játékkészítő stúdió az általa fejlesztett fizikai motort fogja felhasználni készülő Deus Ex 2 és Thief 3 játékaiban. Az új fizikai motort úgy tervezték, hogy az összes pályán lévő objektum kölcsönhatásban legyen egymással, ami minden eddiginél nagyobb szabadságot ad a játékos kreativitásának. Az említett játékok az Unreal Warfare grafikus motort fogják használni, és ehhez kapcsolják hozzá a fejlesztők az új, élethű fizikai modellezést lehetővé tevő megoldást.

Warren Spector, az Ion Storm feje a következőket nyilatkozta ezzel kapcsolatban: "Az olyan játékok, mint a Deus Ex és a Thief a játékos találékonyságára épülnek egy élethűen felépített virtuális világban, így az alaposan kidolgozott fizikai rész kritikus pontja az ilyen játékoknak, amennyiben el akarjuk velük érni a célunkat. A Havok egy erőteljes, szinte önmagától működő, több platformra átültethető eszköz, amely tökéletesen megfelel az igényeinknek. Ritkán lehet hallani csodálkozni a fejlesztőket, de amikor először megláttuk az egyik pályát a Havok beültetése után, alig hittünk a szemünknek."

Az Ion Storm nem az egyetlen játékfejlesztő cég, amely a Havok fizikai motorját használja: a Valve, a Nihilistic, A MindsEye, az Acclaim, a Dark Black, a Lost Boys, a Microids, a Cyan, a Headfirst és a Team 17 már korábban bejelenették, hogy használni fogják ezt a technológiát.

Eleged van az eltérő környezetekből és az inkonzisztens build eredményekből? Frusztrál, hogy órákat kell töltened új fejlesztői környezetek beállításával? Többek között erről is szó lesz az AWS hazai online meetup-sorozatának ötödik, december 12-i állomásán.

a címlapról