Szerző: Barna József

2001. augusztus 7. 21:50

Elemzők szerint a jövőben is a PlayStation 2 uralja majd az egyesült államokbeli játékkonzol-piacot

[DFC] A DFC Intelligence piackutató cég frissítette az egyesült államokbeli videojátékok és játékkonzolok jövőjéről szóló tanulmányát. Az előrejelzés szerint a hamarosan háromszereplőssé váló (PlayStation 2, Xbox, GameCube) amerikai konzolpiacon várhatóan több mint 60 millió konzol talál gazdára 2005-ig. A jelentés kitér arra is, hogy a vizsgált piaci feltételek legtöbbjében a PlayStation 2 végzett az élen, és a cég szerint mindenképpen a Sony terméke lesz a piacvezető a szórakoztatóelektronikai szegmensben. Ugyanakkor a tanulmány nem vizsgálja azt az eshetőséget, hogy a PlayStation 2 miként szerepelne akkor, ha mind az Xbox, mind pedig a GameCube komoly ellenfélnek bizonyulna.

[DFC] A DFC Intelligence piackutató cég frissítette az egyesült államokbeli videojátékok és játékkonzolok jövőjéről szóló tanulmányát. Az előrejelzés szerint a hamarosan háromszereplőssé váló (PlayStation 2, Xbox, GameCube) amerikai konzolpiacon várhatóan több mint 60 millió konzol talál gazdára 2005-ig. A jelentés kitér arra is, hogy a vizsgált piaci feltételek legtöbbjében a PlayStation 2 végzett az élen, és a cég szerint mindenképpen a Sony terméke lesz a piacvezető a szórakoztatóelektronikai szegmensben. Ugyanakkor a tanulmány nem vizsgálja azt az eshetőséget, hogy a PlayStation 2 miként szerepelne akkor, ha mind az Xbox, mind pedig a GameCube komoly ellenfélnek bizonyulna.

A DFC elnöke, David Cole szerint "a következő néhány évben a felhasználók tetemes összegeket költenek majd el video- és számítógépes játékokra. A legtöbb helyzetben a Sony PlayStation 2 vezető pozíciója jósolható meg, így könnyen előfordulhat, hogy e termék lesz minden idők legkelendőbb játékonzolja."

A tavaly augusztusban kiadott korábbi tanulmányban a DFC Intelligence még nem nevezete meg a konzolháború várható győztesét.

A korábbi 700 oldalas jelentés rövid, angol nyelvű ismertetése itt olvasható.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról