Még több Logitech eszköz vált javíthatóvá otthon
Már 62 országban lehet élni a Logitech házibarkács-programjának előnyeivel, köztük Magyarországon is elvégezhetők a kisebb munkálatok.
A világ legnépszerűbb otthoni javítgatós márkája, az iFixit még 2023-ban kötött együttműködési megállapodást a Logitech-kel arról, hogy a javítási útmutatók, szerszámok és pótalkatrészek egy helyről legyenek beszerezhetők bizonyos Logitech beviteli eszközökhöz, elsőként az MX Master és MX Anywhere szériákba tartozó gamer egerekhez. A programot most jelentősen kiterjeszti a vállalat, újabb 21 termék került fel a Logitech Repair Hubba, így a korábbi MX-eszközökön kívül most már vannak javítási útmutatók és pótalkatrészek egyes G sorozatú egerekhez, G sorozatú fejhallgatókhoz és a Zone Learn fejhallgatóhoz.
Ez egyben globális terjeszkedést is jelent, a pótalkatrészek és a javítási útmutatók immár több nyelven is elérhetők világszerte. A programban lefedett eszközökhöz a felhasználók mind eredeti alkatrészeket tudnak vásárolni, például akkut, csúszótalpat vagy éppen mikrokapcsolókat, jellemzően pár ezer forintos áron.
Hyperscaler vagy hazai felhő? Lehet, hogy nem kell választani! Egy jól felépített hibrid vagy multicloud modellben a különböző felhők nem versenytársai, hanem kiegészítői egymásnak.
Az iFixit számos Logitech és Logitech G egeret, billentyűzetet és fejhallgatót támogat 62 országban, köztük az Egyesült Államokban, Kanadában, Ausztráliában, Japánban és Európában, amibe látszólag beletartozik Magyarország is.
Az elmúlt években folyamatosan nőtt a nyomás a gyártókon, hogy tegyék lehetővé elektronikus eszközeik házi javítását a Right-to-Repair kezdeményezés égisze alatt, ami pár év alatt egy mozgalommá formálódott. A nagy gyártók közül korábban már a Microsoft, a Samsung, a Google és az Apple is bejelentett hasonló programot, amiknek köszönhetően otthon is elvégezhetők a könnyebb feladatok.
A YouGov 2021-es felmérése szerint a globális fogyasztók 54 százaléka támogatja inkább az eszközök javítását, mint cseréjét, mert jóval megfizethetőbb megoldást jelent. Egy 2024-es Consumer Reports felmérés is alátámasztja ezt, mely kimutatta, hogy 10 fogyasztóból 7 úgy gondolja, hogy a javítási költségek ésszerű árfekvése a legfontosabb tényező a termék javítása vagy cseréje között.