Szerző: Vörös Péter

2001. február 20. 07:32

Több vállalat fontolgatja az Oracle CRM-termékének megvásárlását, mint a Siebel termékének beszerzését

[Oracle sajtóközlemény] A Techtel Corporation felmérése szerint az Oracle megelőzi a Siebelt a Techtel márkaerősségi indexén, amely a márka ismeretét, az arról formált pozitív véleményt és a vásárlási terveket veszi figyelembe olyan vállalatok között, amelyek jelenleg ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) alkalmazások vásárlását fontolgatják. A középméretű vállalatok között az Oracle "tervezett vásárlási indexe" duplája a Siebelének. Nagyvállalatok esetében az Oracle CRM-alkalmazásainak ismertsége 50%-kal magasabb, mint a Siebel-termékeké.

"Az Oracle nagymértékben növelte márkájának erejét a CRM-szoftverek piacán 2000. negyedik negyedéve óta" - mondta Michael F. Kelly, a Techtel elnöke. A Techtel a kaliforniai Emeryville-ben székelő keresletfelmérő cég. "Demand Truth" és "Brand Relevancy" nevű kutatási módszereit az iparág és az intézményi befektetők is használják, és azokat egy vezető márkamenedzselési szakértő nemrég a márkakutatás és -fejlesztés jelenkori legizgalmasabb és legígéretesebb területének nevezte.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról