Szerző: Vörös Péter

2000. november 19. 08:58

Elkezdődött az online karácsonyi szezon

[TechWeb] A Nielsen/NetRatings piackutató cég Holiday E-Commerce Index-e szerint a november 12-vél zárult héten az e-kereskedelmi helyeken nyolc termékkategóriában 12%-kal emelkedett a látogatók száma (ez az index egyébként az otthoni ill. vállalati Internet látogatottságot méri). Ez a 12%-os emelkedés csaknem megegyezik a tavalyi ünnepi szezonban elért 12%-kal, jelentette ki Sean Kaldor a Nielsen//NetRatings eCommerce alelnöke, aki szerint immár biztos, hogy határozottan elindult az ünnepi szezon.

A vezető Web-helyek az alábbi területeken voltak: játékok, játékszerek és ruházat. A teljes látogatottságot tekintve a múlt héten a játékok és játékszerek kategória 47%-kal nőtt, az egy héttel korábbi 12%-os csökkenés után. A ruházati kategória emelkedése 43%, volt az egy héttel korábbi 5%-os emelkedés után. A fogyasztói elektronika látogatottsága 17%-kal nőtt, míg a virtuális áruházaké (pl. Amazon.Com, Target és Wal-Mart) 12%-kal.

A Napster ill. Scour-féle zenei csereszolgáltatások forgalma megugrott az előző hónapban: a szeptemberi 7,2 milliós egyedi látogatószám októberre 8,7 millióra nőtt. A Scour 9 %-kal nőtt: a szeptemberi 1,1 millió egyedi látogatóról 1,2 millió látogatóra nőtt a site látogatottsága.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról