Szerző: Vörös Péter

2000. november 17. 09:06

A Nielsen/NetRatings szerint 23%-kal nőtt az Internet felhasználás az USA-ban tavalyhoz képest

[CNET] Az Internet forgalmat mérő piackutató cég legfrissebben közzétett eredményei szerint az otthoni Web-ezés 23%-ot nőtt 2000-ben a tavalyi évhez képest (az eredmények az amerikai piacra vonatkoznak). A jelentés szerint októberben az otthoni Internet felhasználó átlagosan 10 óra 4 percet netezett, szemben a tavalyi 8 óra 13 perccel. Az amerikaiak 54 százalékának volt Internet hozzáférése 2000. októberében, szemben a tavalyi 41,3%-kal. A Net használatot illetően a 276 millió amerikai közül 150 millió Internetezett, ez 32%-os emelkedés tavalyhoz képest. A növekedés forrása a főként a fiatalok és az idősek voltak.

A havi lapletöltés is jelentősen nőtt: októberben az átlag amerikai netező 720 oldalat látogatott, szemben a tavalyi 524 oldallal. Elemzők szerint különösen a portálok végeznek jó munkát azon a téren, hogy szélesebb és mélyebb tartalmat kínálnak az olvasóknak. A Nielsen/NetRatings is megjegyezte, hogy a már bevezetett helyek egyre gazdagabb tartalmat kínálnak és pl. ingyenes e-mail, chat és mobil üzenetküldés révén szolgálják látogatóikat.

Októberben a vezető 25 Web-helyben ott voltak a AOL Web helyei (64,7 millió egyedi látogatóval); a Yahoo (63,7 millióval); az MSN (51,4 millióval), a microsoft.com (34,6 millióval) és a Lycos Network (33,7 millióval).

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról