Szerző: Asztalos Olivér

2021. október 29. 14:01

Rekordot döntött az LG forgalma

Közzétette harmadik negyedéves beszámolóját az LG Electronics, amely fennállása legerősebb negyedévét zárta.

A dél-koreai vállalat a harmadik negyedévben 18,79 ezer milliárd won (16,23 milliárd dollár) bevételt ért el, ami 22 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest. A profit ennek ellenére csökkent, melynek a vállalat közleménye szerint egy egyszeri kiadás volt az oka. Az üzemi nyereség így 49,6 százalékkal volt alacsonyabb az elmúlt év harmadik negyedévének eredményeihez képest (540,7 milliárd won - 466,99 millió dollár).

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak

Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

A kimagasló eredmények elsősorban az LG prémium kategóriás háztartási készülékei és televíziói iránti növekvő keresletnek voltak köszönhetők, ami leginkább az amerikai és európai piacokon jelentkezett. A vállalat így bevételének legnagyobb részét a háztartási gépekkel és légkondicionáló berendezésekkel foglalkozó divíziónak köszönhette, amely mintegy 6,1 milliárd dollárt termelt, majd 15 százalékkal felülmúlva az egy évvel korábbit.

lg_home

Az LG második nagy pillérének tekinthető otthoni szórakoztatóelektronikai eszközöket gyártó részleg szép növekedést könyvelt el: közel 14 százalékos gyarapodásával a bevétel 3,61 milliárd dollárra kúszott fel. Az üzemi nyereség ezzel szemben csökkent: a közel 180 millió dolláros összeg mögött az időközben sokat drágult különféle komponensek állnak, élen az LCD panelekkel.

Az harmadik negyedéves jelentésből már kimaradtak az okostelefonok, amelyektől még az év első felében szabadult meg az LG. A mobilos divízió sokáig jelentette a cég fekete bárányát, július óta azonban nem forgalmaz több okostelefont az LG, ami kedvező hatással lesz a pénzügyi eredményekre.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról