Szerző: Koi Tamás

2021. június 28. 10:46

A csomagkedvezmény miatt tartunk vezetékes telefont

Az előfizetők túlnyomó többsége csak azért rendel vezetékes telefont a szolgáltatójától, mert úgy olcsóbban jut a csomagkedvezmények miatt más szolgáltatásokhoz, derül ki egy hatóság által rendelt felmérésből.

Az előfizetők majdnem 90 százalékának csak egy tévével és internettel közösen előfizethető, kedvező csomag miatt van vezetékes telefonja és mindössze nyolcból egy háztartásban fizetnek elő külön erre a szolgáltatásra - derül ki egy a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) megrendelésére készült, tavalyi reprezentatív kutatásból.

Van olyan szolgáltató, amelyik majdnem féláron adja ugyanazt az internetelőfizetést, ha az ügyfél egy havi néhány száz forintba kerülő alap telefonvonalat is megrendel mellé. Nem véletlen, hogy az összes előfizető harmada sosem használja a vezetékes telefont, az ilyen háztartások tizedében pedig már készülék sincs, csak az előfizetés - mutat rá a kutatás.

old_phone

Égbe révedő informatikusok: az Időkép-sztori

Mi fán terem az előrejelzés, hogy milyen infrastruktúra dolgozik az Időkép alatt, mi várható a deep learning modellek térnyerésével?

Égbe révedő informatikusok: az Időkép-sztori Mi fán terem az előrejelzés, hogy milyen infrastruktúra dolgozik az Időkép alatt, mi várható a deep learning modellek térnyerésével?

A vezetékes telefon túlélésében fontos szerepet játszanak a fogyasztói szokások, attitűdök is. A különösen árérzékeny magyar előfizetők jelentős része azért használja ezt a szolgáltatást, mert kéznél van és nem jelent számára pluszköltséget. Ez jól látható a munkahelyi vonalas telefon használatában, melynek segítségével az emberek még ma is előszeretettel spórolnak a saját mobilkiadásaikon. 

A vezetékes telefon fennmaradásának másik fő oka az életkorból fakadó megszokás, illetve a kor és az anyagi helyzet együttesen. A legnagyobb arányban a magukat jómódúnak mondó idősek használják – 69 százalékuk –, ami 1,3 millió embert jelent. A legkevésbé az átlagos vagy rossz anyagi helyzetű fiatalok veszik igénybe, ennek a csoportnak konkrétan a 29 százaléka, de még a jó körülmények között élő középkorúaknak is csak 57 százalékuk.

Ma egyébként jól közelítő becslés szerint mintegy 2,92 millió bekapcsolt hangátviteli csatorna lehet Magyarországon, ezek száma technológiától függetlenül (PSTN, VoIP, VoCaTV) folyamatosan, lassú ütemben csökken. Száz magyar lakosra idén áprilisban 28,54 telefonvonal jutott, szemben az egy évvel korábbi 29,91 darabbal.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról

AKROBATA

5

Elrajtolt az Adobe AI asszisztense

2024. április 17. 12:40

Előfizetéses modellben használható az AI Assistant, ami a cég PDF-szerkesztőjébe és olvasójába épül be.