Szerző: mz

2000. november 10. 22:10

A hp is csatlakozott az UDDI kezdeményezéshez

[Noguchi] Azt követően, hogy megállapodásra jutott az UDDI (Universal Description, Discovery and Integration) projekt résztevőivel – köztük az IBM, az Ariba és a Microsoft vállalatokkal – a Hewlett-Packard Company bejelentette csatlakozását a kezdeményezéshez.

A döntést megelőző tárgyalássorozat keretében az érintettek tisztázták a specifikációfejlesztési folyamat részleteit. Az UDDI projekt célja a B2B alkalmazások és piacok regisztrációs szabványának kialakítása.

"Elhatározásunkkal ismét igazoltuk a hp vezető szerepét a nyílt szabványok bevezetése terén" – nyilatkozta Bill Russell, a hp Software and Solutions Organization elnökhelyettese és ügyvezető igazgatója. "Olyan új generációs szoftverek kifejlesztésén dolgozunk, amelyek elősegítik a szolgáltatás-alapú számítástechnikai modell megvalósítását. Ahogy az üzletág szereplői kiépítik az új infrastrukturális hátteret, fontos, hogy az új technológiák az UDDI-t, az e-speaket és az XML-t is lefedjék. Ha valóban szeretnénk a gyakorlatban is kiaknázni a fejlődés nyújtotta lehetőségeket, nyílt és szabványokra épülő technológiákat kell alkalmaznunk."

A hp szellemi tulajdont megtestesítő megoldások hozzáadásával kívánja felgyorsítani az UDDI fejlesztési ütemtervének megvalósulását. A vállalat többek között az e-speak technológiát, az elektronikus szolgáltatások 1999. májusában bevezetett, dinamikus platformját bocsátja az UDDI partnerek rendelkezésére.

Az aktív részvétel mellett a hp azt is vállalta, hogy újabb ügyfeleket és partnereket von be az UDDI folyamatba annak érdekében, hogy az érintett vállalatok tovább tudják finomítani a szabványt a felhasználói környezetben. Az UDDI jövőbeni verziói várhatóan a kereskedelmi szerződéseket, a szolgáltatási szabványokat és az üzleti folyamatokat is lefedik majd.

Az UDDI-ról a www.uddi.org címen olvasható bővebb információ.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról