Szerző: mz

2000. szeptember 25. 21:28

Jól szerepelt a Pannon GSM a Szigeten

Több mint háromszázezer ember egy alig néhány négyzetkilométeres területen belül – az idei Pepsi Sziget rekord-látogatottsága jelentős kihívást jelentett a Pannon GSM számára is, hiszen nem csak szponzorként, hanem távközlési szolgáltatóként is helyt kellett állnia.

Több mint háromszázezer ember egy alig néhány négyzetkilométeres területen belül – az idei Pepsi Sziget rekord-látogatottsága jelentős kihívást jelentett a Pannon GSM számára is, hiszen nem csak szponzorként, hanem távközlési szolgáltatóként is helyt kellett állnia.
Minden idők legnagyobb magyarországi fesztiválján naponta átlagosan 47.000 ember tombolt, énekelt a 2000 négyzetméter összfelületű színpadok előtt. A Pepsi Sziget legforgalmasabb napja a szombat volt (59.000 ember), az utolsó napon pedig az átlagnál valamivel kevesebben, "alig" negyvenháromezren voltak kíváncsiak a programokra. A többtízezres tömeg telefon és SMS útján igyekezett kapcsolatot tartani egymással és a "külvilággal". Mindazok, akik meg akarták osztani élményüket a többi helyszíni rajongóval, vagy éppen nem találták társaikat a forgatagban, üzenhettek egymásnak a sziget legforgalmasabb pontjain elhelyezett Pannon GSM üzenőfalakon keresztül.
A rendezvény idején regisztrált hívási adatok alapján a látogatók a Pepsi Sziget búcsúnapján telefonáltak a legtöbbet a Pannon GSM hálózatából, míg a legkevésbé forgalmas nap a vasárnap volt.
A különböző statisztikák szerint a "Szigetlakók" 41-45 százaléka rendelkezett mobiltelefonnal. Hogy közülük hányan adtak helyszíni közvetítést az otthon maradottaknak, nem tudni, egy ember azonban biztosan nélkülözni kényszerült mobilját: a rendezőknek leadott legkülönösebb talált tárgy egy készülék nélküli SIM-kártya volt.
A kártyájukra jobban vigyázó "Szigetlakók" telefonálási kedvére egyébként jellemző, hogy az átlagos napi forgalom meghaladta Szolnok város összforgalmát, az egy hét alatt pedig többet beszéltek, mint a hasonló nézőszámot felmutató Forma 1-es nagydíj hétvégéjén.
Ezt a jelentős plusz igénybevételt különösebb nehézség nélkül viselte a Pannon GSM rendszere, ami annak is köszönhető, hogy a szolgáltatót nem érte váratlanul a koncentráltan jelentkező forgalomnövekedés. Az esemény idejére a környéket ellátó bázisállomásokat maximális kapacitásra bővítették. Egy-egy napon belül a legélénkebb forgalmat a világsztárok koncertjeit követő időszakban regisztrálták.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról