Szerző: Dojcsák Dániel

2013. március 20. 11:08

Itt az első minősített magyar Google Analytics partner

Magyarországon elsőként szerezte meg az AALL (Allstars Analytics) a Google Analytics Certified Partner besorolást - jelentette be a budapesti digitális analitikai tanácsadó cég alapítója Bánóczy Zoltán.

A Google Analytics egy olyan analitikai és mérési rendszer, amivel a digitális adatokkal, webes felületekkel dolgozó cégek mély betekintést nyerhetnek a közönségük viselkedésébe vagy éppen a marketingosztály hatékonyságába. Azon túl, hogy a weboldalak látogatottságát és a látogatások forrását könnyedén lehet követni akár laikusok számára is, komplex, kifinomult megoldásokkal változatos tudás nyerhető ki az online forgalmi adatokból.

A bonyolult rendszerek felállításához és üzemeltetéséhez pedig magasabb szintű szaktudás szükséges, ami nagyon ritkán van meg a vállalatoknál helyben, a finomhangolás és az analitikai rendszerek tervezése többnyire a kiemelt Analytics-partnerek asztala. A Google által kiadott hivatalos minősítés lényege, hogy az ilyen téren laikus ügyfelek nyugodt szívvel bízhassák rá adataikat, üzletmenetüket egy tanácsadócégre. A GACP minősítés megszerzése rengeteg előkészületet, tanulást, pénzt kíván, a cégen belüli tudást a Google hosszadalmas vizsgáztatással, tesztekkel méri.

Bánóczy Zoltán

Egész Európában mindössze 126 cég rendelkezik GACP minősítéssel, s ezek közül az első magyar cég az AALL. A környező országok közül így már csak Szlovákiában, Szlovéniában és a többi délszláv országban nincs helyi kompetencia ezen a téren. Igaz Ausztriában is csak 3, Csehországban 4, Lengyelországban pedig 6 minősített tanácsadó van. A hazai webes cégek közül némelyik anyacége egyébként rendelkezik a GACP-minősítéssel, mint például a kirowski-isobaron belül működő iProspect, vagy az EMC Consulting.

Égbe révedő informatikusok: az Időkép-sztori

Mi fán terem az előrejelzés, hogy milyen infrastruktúra dolgozik az Időkép alatt, mi várható a deep learning modellek térnyerésével?

Égbe révedő informatikusok: az Időkép-sztori Mi fán terem az előrejelzés, hogy milyen infrastruktúra dolgozik az Időkép alatt, mi várható a deep learning modellek térnyerésével?

A Superweek webanaltikai konferenciát is szervező Bánóczy Zoltán cégével kapcsolatban említésre méltó hír az is, hogy március közepétől soraiban tudhatja a hosszú évekig a Google dublini irodájában működő európai Search Quality team tagjaként, majd egyik vezetőjeként dolgozó Nebehaj Viktort, akit a Szlengblogról, Nyelvész Józsiként is ismerhet a magyar blogfogyasztó közönség. Nebehaj az elmúlt évben az Aegis Media hongkongi irodájának digitális részlegén töltött be vezető pozíciót, innen tér haza Magyarországra az AALL-hoz, ahol a nemzetközi üzletfejlesztésért lesz felelős.

Nebehaj Viktor

A Google Analytics Certified Partner minősítéssel egyébként számos előnyt élvez majd a Google analitikai rendszerével kapcsolatban az AALL. Azon túl, hogy a hivatalos címer használatával messziről is több bizalmat kaphat a cég, hozzáférhetnek a Google belső fejlesztési terveihez, béta funkciókhoz és egyéb forrásokhoz idő előtt. Exkluzív belső eseményeken és képzéseken sajátíthatják el a piac előtt az újdonságokat, illetve a nehezen megoldható technikai problémák kezeléséhez is erősebb támogatást élveznek.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról