Szerző: mz

2000. július 20. 19:56

Terjeszkedni akar a Xerox

A Xerox Europe egy olyan kezdeményezésről számolt be, amelynek segítségével a várakozás szerint a színes tintasugaras piac minimum 10%-át három éven belül meghódítja azokkal az új termékekkel, amelyek kapcsán 200 millió dolláros marketing kampány indul. A kampányt egy elragadó, "Blue Dog"-nak "Kék Kutya"-nak nevezett kép jellemzi. A bejelentés, amely két évnyi munkára tette fel a koronát, az idén márciusban, New Yorkban bejelentett SoHo Printing Alliance mintegy 2 milliárd dolláros kutatási, gyártási és marketing befektetésének eredménye.
A Xerox célja az, hogy három éven belül meghódítsa az 57 milliárd dollárosra becsült kis és otthoni irodák piacának legalább 10%-át, mely a dokumentumkezelési piac leggyorsabban növekvő szegmense. A Xerox a megalapozott Általános Piaci Műveletek (GMO) segítségével, amely a kis irodák jelentette üzletág összefogó márkaneve, még soha nem látott erőt hozott létre, amely komoly kihívást jelent a versenytársak, a Hewlett-Packard és a Canon számára.
A Xerox GMO-ja több, mint 20%-os piaci részesedéssel első helyen áll a digitális nyomtatás terén és több, mint 22%-os piaci részesedéssel a második a színes fénymásolók piacán. A GMO koncesszionárius értékesítési állománya két év alatt 2900-ról 4000-re nőtt, ezzel is alátámasztva a Xerox azon ambícióját, hogy növelje a tintasugaras üzletágat.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról