:

Szerző: Bodnár Ádám

2004. június 29. 13:47

Jelentős díjat nyert a PlayStation 2 reklámfilmje

A PlayStation 2 konzolt népszerűsítő spot nyerte a franciaországi Cannesban rendezett Első Nemzetközi Reklámfesztivál nagydíját. A győztes alkotásban emberek gyűlnek egy kupacba, hogy élő hegyet alkossanak. A filmet a londoni TBWA készítette. Az alkotást összesen 5100 nevezőből és 500 döntősből választották a legjobbnak.

A PlayStation 2 konzolt népszerűsítő spot nyerte a franciaországi Cannesban rendezett Első Nemzetközi Reklámfesztivál nagydíját. A győztes alkotásban emberek gyűlnek egy kupacba, hogy élő hegyet alkossanak. A filmet a londoni TBWA készítette. Az alkotást összesen 5100 nevezőből és 500 döntősből választották a legjobbnak.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 26. 11:58

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.