Szerző: Bodnár Ádám

2002. június 10. 16:42

E-business alapokon a Westel WEBShop

A Westel az ügyfélszolgálat és kapcsolattartás terén régóta kiemelt szerepet szán a világhálónak. A társaság elsőként alakította ki online

[HWSW] A Westel az ügyfélszolgálat és kapcsolattartás terén régóta kiemelt szerepet szán a világhálónak. A társaság elsőként alakította ki online ügyfélszolgálatát, elsőként hozta létre az Internet Call Centert és a hazai mobilszolgáltatók közül először "nyitott üzletet" az interneten.

Az eddig is népszerű online Westel üzlet jelentős átalakításon esett át, új, korszerűbb kezelőfelülettel és szolgáltatásokkal várja a társaság meglévő és leendő ügyfeleit. A nap 24 órájában elérhető WebShopban az akciós termékek, készülékek, tartozékok és feltöltőkártyák könnyedén és kényelmesen megvásárolhatók.

A WebShopban a Westel havidíjas és dominós ügyfelei mellett bárki könnyedén regisztráltathatja magát, így a már meglévő ügyfelek mellett azok is vásárolhatnak új előfizetést vagy Domino csomagot, akik még nem ügyfelei a Westelnek. A gyors és egyszerű regisztráció segítségével a későbbiekben egyszerűsödik a vásárlás és a felhasználók személyre szabott ajánlatokból válogathatnak. A WebShopban a nyitó oldalon az akciós termékekből készült válogatás, a tartozék ajánlat és a megrendelt termékek toplistája mellett Westel hírek olvashatók, továbbá elérhető a Westel készülékböngészője.

A kezelőfelület átalakulása mögött jelentős technológiai változások húzódnak meg. A Westel és az IBM Magyarországi Kft. munkatársai által kialakított e-business megoldás szervesen kapcsolódik a Westel háttérrendszereihez, így hatékonyan támogatja a WebShop teljes üzleti folyamatát az internetes értékesítéstől a bankkártyás fizetésig, a rektárkészlet kezelésétől a megrendelt áru kiszállításáig. A rendszer az IBM WebSphere e-business szoftverplatformján alapul és az üzleti alkalmazások széles skáláját támogatja, az egyszerű webes publikálástól a nagyvállalati szintű tranzakciófeldolgozásig. A megoldás hardver alapját az IBM nagy megbízhatóságú eServer pSeries kiszolgálói képezik.

Bruttó 10 ezer forint feletti megrendelés esetén a házhozszállítás díjmentes. Budapesten és Pest megyében külön díj ellenében kérhető a termékek sürgős kiszállítása, ebben az esetben a 8 és 14 óra között megrendelt árut 6 órán belül, az egyéb időben megrendelt termékeket a következő nap 15 óráig szállítják ki. Fizetni lehet készpénzben, a termék átvételekor és elektronikusan, bankkártya segítségével az interneten keresztül. Utóbbi esetben a bizalmas adatkezelést a legkorszerűbb biztonsági technológiák és a Westel szigorú adatvédelmi-adatbiztonsági előírásai garantálják.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról