Szerző: Rátonyi Gábor Tamás

2002. április 2. 20:02

Új csatornák a UPC Direct kínálatában: Filmmúzeum és Viasat3

A mai naptól két újabb magyar csatornával színesedett a UPC Direct Családi csomag kínálata: A Filmmúzeum és a Viasat3 műsorai, valamint több külföldi adó is fogható az antennákkal.

UPC[HWSW] A mai naptól két újabb magyar csatornával színesedett a UPC Direct Családi csomag kínálata: A Filmmúzeum és a Viasat3 műsorai, valamint több külföldi adó is fogható az antennákkal.

A UPC Direct régi adósságának tesz eleget a magyar nyelvű csatornák bővítésével, mint a cég kiadott közleménye is megemlíti, az előfizetők főként a hazai tévéadókat hiányolták a kínálatból. A felmérések által jelzett igények alapján a UPC Direct a műholdas platform nézőinek körében kisebb érdeklődést kiváltó Le Cinema, Romantica és Nickelodeon csatornákat váltja fel az új magyar adásokkal. Ezzel egy időben a szolgáltatás tizenkilenc magyar hangú, vagy részben szinkronizált tévécsatornája mellett fogható külföldi adások körét is bővíti a UPC Direct. A módosítások révén egyebek közt kedvelt tematikus hír-, zene- és divatcsatornákkal, valamint olasz és francia nyelvű adással gyarapodik a digitális műholdas alapszolgáltatás, amely az eddigi 27 helyett ezentúl már 36 programot kínál.

A FilmMúzeum műsora egyébként az Amos műholdról jelenleg is kódolatlanul elérhető, a Viasat 3 pedig Budapesten egy egyszerű szobaantennával, vidéken a Viasat3-tól vásárolt előfizetés segítségével is vehető.

Európa egyik legnagyobb Atlassiannal kapcsolatos rendezvénye, immár kilencedik alkalommal, új lendületet ad a vállalati produktivitásnak és a hatékony ügyfélkezelésnek. A március 20-21-i rendezvényen is lesznek top nemzetközi vendorok, a fókuszban pedig a projekt menedzsment, az IT szolgáltatásmenedzsment, és a HR lesznek.

a címlapról