Szerző: Bodnár Ádám

2001. szeptember 10. 09:18

Design- és szlogenváltás az Állásajánlat.hu oldalon

[email] Az Állásajánlat.hu új tulajdonosa, a Pitronix Bt. célja a designváltással, hogy az oldal áttekinthetőbb, jobban kezelhetőbb legyen, és hogy az egységes színhatás és háromdimenziós megjelenés megadja az oldal alaphangulatát.

[email] Az Állásajánlat.hu új tulajdonosa, a Pitronix Bt. célja a designváltással, hogy az oldal áttekinthetőbb, jobban kezelhetőbb legyen, és hogy az egységes színhatás és "háromdimenziós" megjelenés megadja az oldal alaphangulatát.

A designváltással egyidejűleg az új tulajdonos szándéka továbbá, hogy az eddig non-profit vállalkozás a jövőben egy professzionális online/offline állasközvetítő vállalkozássá alakuljon át és ennek megfelelően az oldal funkcionalitásait is kibővítették, valamint szlogent is kapott a site: "Minden állásajánlatban benne vagyunk"

Újdonság, hogy lehetőség van szabad szöveges keresésre az állásajánlattal rendelkező internetes weboldalakon. A magazin rész tartalomszolgáltatása is folyamatos lesz mostantól, melyet offline újság formájában is tervez megjelentetni a közeljövőben az új tulajdonos.

Az álláskeresők részére tervezett online tanfolyamot saját tempóban, e-mail rendszeren keresztül végezhetjük el és még oklevelet is kapunk a sikeres vizsga esetén.

Önéletrajzunkat/kísérőlevelünket átvizsgáltathatjuk az Állásajánlat.hu HR-es szakértőjével, de okleveleinket, iratainkat is tároltathatjuk majd digitális formában a szolgáltatónál

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról