Szerző: Hlács Ferenc

2016. április 13. 14:40

A sportfülhallgatókra fogad a Logitech

Akvirálta a sportolóknak szánt fülhallgatókat és fitneszkarpereceket fejlesztő Jaybirdöt a Logitech. Az ötvenmilliós felvásárlás összegét a Jaybird csapata megfelelő teljesítmény mellett közel duplájára növelheti.

Felvásárlást jelentett be a Logitech, a vállalat ezúttal hangtechnikai kapacitását erősíti, a frissen bekebelezett Jaybirddel. A különböző kiegészítőiről, elsősorban Bluetooth-os sportfülhallgatóiról ismert gyártó 50 millió dollárért kerül a vállalat birtokába, amelyet a cég később közel még egyszer ennyivel, 45 millióval fejel meg, ha az akvirált gyártó beváltja a kijelölt növekedési célkitűzéseket.

Ahogy a felvásárlást bejelentő blogposztjában a Logitech is kiemeli, a vállalat jó ideje törekszik rá, hogy zenei üzletága túlmutasson a PC-s hangszórópárosokon, a felhasználók zenehallgatási szokásainak jelentős átalakulása során pedig (mint fentebb is látszik) komoly összeget tesz a vezeték nélküli, hordozható megoldások térnyerésére. Az akvizíció lezárultát követően a Jaybird csapata, már a Logitech kötelékében ugyan, de változatlanul folytatja majd tovább munkáját, dob piacra új termékeket és a márkanevét is megtartja, mindezt ugyanakkor egy jóval nagyobb vállalat által biztosított hátszéllel. A Jaybird kompetenciáit persze az anyacég a saját márka alatt megjelenő eszközeinél is hasznosítja majd.

Mindent vivő munkahelyek

Mindig voltak olyan informatikai munkahelyek, melyek nagyon jól fekszenek az önéletrajzban.

Mindent vivő munkahelyek Mindig voltak olyan informatikai munkahelyek, melyek nagyon jól fekszenek az önéletrajzban.

A felvásárolt cég zászlóvivő terméke jelenleg az X2 névre hallgató headset, de ahogy manapság szinte minden sportkiegészítőket gyártó vállalat estében, a fitneszkarperec sem hiányozhat a Jaybird portfóliójából -  utóbbi Reign névre hallgat, segítségével az edzések és az alvásciklusok is követhetők. Bár a Logitech a hasonló viselhető eszközökhöz kapcsolódó terveiről egyelőre nem beszélt, nincs kizárva, hogy az új céggel kiegészülve a későbbiekben okos karpántokkal is bővül majd termékpalettája.

Nem ez a Logitech első akvizíciója a zenehallgatás területén, 2008-ban felvásárolta az Ultimate Ears nevű, Bluetooth hangszórókkal, illetve fülhallgatókkal foglalkozó kaliforniai vállalatot, 34 millió dollárért. Ebből az üzletből született meg később a Logitech UE termékvonala, amelynek a cég első, in-ear füllhallgatóit is köszönheti. A vállalat bejelentése szerint a következő hetekben részletesebben is beszámol a Jaybirddel kapcsolatos tervekről.

Kubernetes képzéseinket már közel 300 szakember végezte el. A nagy sikerre való tekintettel a tanfolyamot aktualizált tananyaggal június 18-án újra elindítjuk! A 8 alkalmas, élő képzés képzés órái utólag is visszanézhetők, és munkaidő végén kezdődnek.

a címlapról