Szerző: sammer

2001. január 9. 19:50

XBox-ra is elkészül az új Unreal Tournament (UT2)

Lassan már a csapból is Unreal Tournament folyik, és úgy tűnik az Epic nem nyugszik addig, amíg nem tud beférkőzni minden háztartás számítógép monitorára vagy TV képernyőjére. Legújabb célpontja, a még készülőfélben lévő Microsoft XBox, ami várható is volt ilyen terjeszkedés mellett (PC-Windows, Linux; PS2; Dreamcast; Mac).

Az Xbox-fr.com oldalán készült egy interjú a fejlesztésért felelős Steven Polge-val, akit arról faggattak, hogy milyen újítások várhatók az XBox-ra optimizált UT-ben. Steven elmondása szerint az XBox-os UT többek között tartalmazni fogja azokat a fejlesztéseket is amiket az Unreal Engine-n hajtottak végre az elmúlt hónapokban, és teljesen ki fogja használni az XBox által nyújtott extra teljesítményt. Bár azt még nem határozták meg, hogy az Xbox-os UT egy folytatás lesz-e vagy egy egészen új játék, abban biztosak lehetünk, hogy egy alaposan megváltozott UT fog megjelenni a Microsoft konzoljára egy olyan grafikus motorral, ami az ígéretek szerint túlszárnyal mindent amit eddig láthattunk. Ez a grafikus motor minden bizonnyal az Unreal2 által is használt új engine lesz, mert mint Tim Sweeney anno elmondta, a régi engine nem lesz DX8-ra továbbfejlesztve.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról