4iG: csak One maradhat
Teljes márkafrissítés lesz két hónapon belül a 4iG Csoport távközlési vállalatainál. A cég gyakorlatilag minden meglévő kereskedelmi márkanevet kivezet, egyedüliként marad a One.
Utolsó szakaszához érkezik a 4iG Csoport távközlési portfóliójának teljes megújítása, illetve egységesítése. A cégcsoport mai sajtóeseményén bejelentette, hogy 2025. január 1-jétől kivezeti a magyarországi piacról a Vodafone, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech márkákat, és a társaságok ezt követően egységesen One márkanév alatt nyújtják lakossági és vállalati távközlési szolgáltatásaikat.
A közös márkanévhasználat mellett a társaságok jogilag is eggyé válnak és 2025. év második feléig beolvadnak a Vodafone Magyarország jogutód vállalatába, a One Magyarország Zrt.-be. A lépéssel létrejön Magyarország második legnagyobb telekommunikációs vállalata, amely a távközlési szolgáltatások teljes spektrumát lefedi a lakossági, illetve a kis- és nagyvállalati szegmensben.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A One a különböző részszegmensekben eltérő piaci pozícióval rendelkezik majd a jogelőd vállalatok aktuális helyzete alapján. Így a One a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb rendelkezésre álló számai alapján a helyhez kötött internetszolgáltatások lakossági piacán a második legnagyobb ügyfélbázissal rendelkező szereplő, a műsorterjesztési piacon piacvezető, mobilban pedig a harmadik legnagyobb szolgáltató lesz.
Az új márka a közép- és nagyvállalati ügyfelek számára is integrált szolgáltatásportfóliót kínál: a hagyományos mobil és vezetékes adat- és hangszolgáltatások mellett havidíjas adatközponti és felhő alapú és IT biztonsági megoldásokat nyújt, továbbá privát 5G hálózati és az IoT megoldásokat is kínál ügyfeleinek.
A szolgáltatásportfólió mellett az üzlethálózat is megújul: a DIGI, a Vodafone és a korábbi Invitel üzleteinek összevonásával a One csaknem száz település mintegy 135 üzletben várja majd az ügyfeleket. Emellett a lakossági ügyfélkiszolgálás is integráltan működik 2025-től: mind a DIGI, mind a Vodafone ügyfelei ugyanazon ügyfélszolgálati telefonszámon és már a One arculatával működő digitális felületeken (weboldal, applikációk).